به گزارش انعکاس بناب، جلسه بررسی مشکلات و کمبودهای ورزش شهرستان و همچنین مشکلات هئیت های ورزشی شهرستان با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مهندس ششگلانی رئیس هئیت فوتبال استان و جمعی از روسای هئیت های ورزشی شهرستان در اداره ورزش و شهرستان بناب برگزار شد. در ابتدای این جلسه فرهاد رضا […]

به گزارش انعکاس بناب، جلسه بررسی مشکلات و کمبودهای ورزش شهرستان و همچنین مشکلات هئیت های ورزشی شهرستان با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مهندس ششگلانی رئیس هئیت فوتبال استان و جمعی از روسای هئیت های ورزشی شهرستان در اداره ورزش و شهرستان بناب برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرهاد رضا زاده رئیس اداره ورزش و جوانان بناب ضمن تقدیر از نماینده شهرستان جهت برگزاری این جلسه گفت: پتانسیل موجود در حوزه ورزش بناب بسیار بالا است، اما از لحاظ ساختاری کاستی هایی وجود دارد که امیدواریم با همکاری مسئولان این نیاز ها در آینده نزدیک بر طرف شود.

رضا زاده روند ساخت و تکمیل مجموعه ورزشی بناب را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این مجموعه ورزشی بزرگ و بی نظیر در حال ساخت می باشد و مطمئنا با ساخت چنین مجموعه ایی ساختار ورزشی بناب کامل خواهد شد.

در ادامه این جلسه رئیس هئیت فوتبال شهرستان بناب، ورزش را مهمترین عامل در حفظ جوانان و نوجوانان در برابر آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امروز ورزش در بناب پیشرفت زیادی کرده و نسل جوان با علاقه به ورزش همگانی و قهرمانی ورود پیدا می کنند.

حاج رحیم پاکیزه در ادامه افزود: امروز بیش از هر زمانی دیگری توجه به ورزش باید در دستور کار تمامی مسئولان قرار بگیرد چرا که بیشتر جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند و برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی می بایست توجه بیشتری به ورزش شود.

وی ضمن گلایه از کمبودهای موجود در ورزش شهرستان بخصوص ورزش فوتبال گفت: تا به امروز برای بیش از ۲۱۵ جوان و نوجوان کارت فوتبالی از طرف این هئیت صادر شده است اما در هنگام در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی برای آنها با مشکل جدی مواجه می شویم.

پاکیزه در پایان مشکل چمن ورزشگاه شهید بهشتی را جدی اعلام کرد و گفت: این چمن تا به امروز به سختی سروپا باقی مانده است و از مسئولان خواهشمندیم در احیای مجدد این چمن همکاری کنند.

در ادامه جواد ششگلانی رئیس هئیت فوتبال استان مشکلات ساختاری را مهمترین مشکل این شهرستان عنوان کرد و گفت: این شهرستان از لحاظ نیروی انسانی درتمامی رشته های ورزشی مشکلی ندارد اما زیر ساخت های ورزشی در این شهرستان جواب گو نیست.

ششگلانی امکانات ورزش شهرستان بناب در مقایسه با جمعیت این شهر را تا حدودی محدود دانست و گفت: این شهرستان از نظر جمعیت در چند سال اخیر رشد زیادی داشته اما امکانات ورزشی همگام با رشد جمعیت افزایش خوبی پیدا نکرده است.

رئیس هئیت فوتبال استان توجه مسئولان به ورزش را ضروری دانست و گفت: با وجود مشکلات مالی کشور نباید از ورزش غافل شد و تمامی مسئولان باید از ورزش و ورزشکاران حمایت کنند.

وی در پایان ورود بخش خصوصی در حمایت از ورزش شهرستان ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه امروز بخش خصوصی در شهرستان بناب کمک خوبی به ورزش کرده است که نمونه بارز آن شرکت همتا سیکلت بناب است که هم اکنون حامی تیم فوتبال دسته دومی بناب است.

نماینده مردم بناب در پایان این جلسه ورزش را عامل اصلی نشاط و شادابی در بین مردم دانست و گفت: توجه بیشتر به ورزش باعث می شود جسم مردم سالم بماند و هزینه های درمان کاهش پیدا کند.

ضیاءاله اعزازی تکمیل و ساخت دو پروژه در شهرستان را از مهمترین الویت های عمرانی کشور اعلام کرد و گفت: دولت برای اتمام دو پروژه پل میدان معلم و مجموعه ورزشی بناب توجه ویژه دارد که این دو پروژه در آینده نزدیک به اتمام خواهند رسید.

اعزازی توان دولت در تأمین منابع مالی برای ورزش کشور را بسیار ضعیف عنوان کرد و گفت: در حال حاضر با توجه به بحران مالی دولت پرداخت اعتبارات بیشتر از طرف دولت به ورزش غیر ممکن است و خود مردم بخصوص بخش خصوصی باید از ورزش حمایت بیشتری بکنند.

وی در پایان به رئیس هئیت فوتبال بناب در مورد ترمیم و بازسازی چمن ورزشگاه شهید بهشتی بناب قول مساعد داد تا برای تأمین منابع مالی برای بازسازی این چمن با مسئولان ورزشی کشور بخصوص آقای تاج رئیس سازمان فوتبال کشور صحبت کند.

چند تصویر دیگر از این جلسه؛

انتهای پیام/زیبایی