به گزارش انعکاس بناب، ظهر امروز نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل تجهیز و نوسازی استان از مدرسه استثنایی باغچه بان بناب بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات مدرسه و دانش آموزان آن قرار گرفتند. مدیر مدرسه باغچه بان در حاشیه این بازدید خدمت رسانی به این نوع دانش […]

به گزارش انعکاس بناب، ظهر امروز نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل تجهیز و نوسازی استان از مدرسه استثنایی باغچه بان بناب بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات مدرسه و دانش آموزان آن قرار گرفتند.

مدیر مدرسه باغچه بان در حاشیه این بازدید خدمت رسانی به این نوع دانش آموزان را با وجود سختی های متعدد بسیار شیرین عنوان کرد و گفت: من و همکارانم با تمام وجود و فارغ از هر برداشتی با عشق و علاقه به کودکان خدمت می کنیم تا این کودکان از آموزش عقب نمانند.

سرکار خانم یزدان پناه وضیعت نامناسب آسفالت حیاط مدرسه، نیمکت های مخصوص دانش آموزان معلول و برخی از خرابی های ساختاری مدرسه را از مشکلات بارز این مدرسه اعلام کرد و گفت: از مسئولان شهرستان بخصوص نماینده محترم انتظار می رود توجه بیشتری به این مدرسه داشته باشند چرا که آموزش در این مدرسه متفاوت با سایر مدارس می باشد.

یزدان پناه در ادامه هزینه های بالای درمانی دانش آموزان استثنایی و معلول را بسیار بالا دانست و گفت: هزینه های فزیوتراپی، گفتار درمانی، کاردرمانی و تهیه سمعک در شهرستان بسیار بالا است و خانواده های دانش آموزان وضعیت مالی مناسبی ندارند، و بیمه و بهزیستی در این زمینه کمکی به این مدرسه و دانش آموزان نمی کنند.

در پایان نماینده مردم بناب کمک به مدرسه استثنایی باغچه بان در تمام زمینه ها را اعم از پزشکی و تکمیل تجهیزات را از مسئولان شهرستان و استان خواستار شد و به مدیر مدرسه در حل مشکلات این مدرسه قول مساعد داد.

گفتنی است محمدرضا عیدی مدیر کل تجهیز و نوسازی استان تهیه قیر برای آسفالت حیاط مدرسه و تهیه نیمکت های مخصوص دانش آموزان این مدرسه را از الویت های برنامه های خود اعلام کرد و به مدیر مدرسه قول مساعد از سوی این سازمان را دادند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زیبایی