به گزارش انعکاس بناب، به گفته مهندس رامین خدایی مدیر عامل شرکت پدیده کشاورز بناب، این پروژه ها کشاورزی از طریق بودجه اهدایی دولت ژاپن جهت احیای دریاچه ارومیه و حفاظت از تنوع زیستی ایجاد شده است و اهداف پروژه کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی، کاهش استفاده از نهاده های شیمیایی و افزایش بهره […]

به گزارش انعکاس بناب، به گفته مهندس رامین خدایی مدیر عامل شرکت پدیده کشاورز بناب، این پروژه ها کشاورزی از طریق بودجه اهدایی دولت ژاپن جهت احیای دریاچه ارومیه و حفاظت از تنوع زیستی ایجاد شده است و اهداف پروژه کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی، کاهش استفاده از نهاده های شیمیایی و افزایش بهره وری کشاورز می باشد.

وی افزود: اکنون فاز چهارم این پروژه در روستاهای زوارق و خوشه مهر در حال اجرا می باشد و فازهای قبلی نیز در روستاهای آخوند قشلاق، قره چپق، خانه برق قدیم و علی خواجه اجرا شده است.

خدایی تاکید کرد: انتظار شرکت و مسٸولین از کشاورزان عزیز این است که به توصیه های کارشناسان اهمیت داده تا در حفظ تنوع زیستی و کشاورزی پایدار روند موفقی داشته باشیم.

گفتنی است رئیس اداره محیط زیست به همراه مدیریت شرکت پدیده کشاورز بناب از پروژه های در دست اقدام روستای زوارق و خوشه مهر بازدید کردند.