به گزارش انعکاس بناب، مردم مومن و متدین شهرستان بناب امروز با شور و معنویت خاصی عزاداری ویژه اربعین حسینی را برگزار کرده و اشک ماتم ریختند. برنامه های سالروز اربعین حسینی در قالب آیین های عزاداری و سوگواری در مناطق مختلف این شهرستان نیز برگزار و مردم با راه اندازی دسته های سینه زنی […]

به گزارش انعکاس بناب، مردم مومن و متدین شهرستان بناب امروز با شور و معنویت خاصی عزاداری ویژه اربعین حسینی را برگزار کرده و اشک ماتم ریختند.

برنامه های سالروز اربعین حسینی در قالب آیین های عزاداری و سوگواری در مناطق مختلف این شهرستان نیز برگزار و مردم با راه اندازی دسته های سینه زنی و زنجیر زنی در خیابان ها و معابر عمومی بناب و مراکز بخش های این شهرستان چهلمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت را گرامی داشتند.

اهالی سیاهپوش بناب در مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه این شهرستان برنامه های مختلف عزاداری ویژه اربعین حسینی را برگزار می کنند.

امروز بازار احسان و نذری نیز در شهرستان بناب داغ هست و هر کس به اندازه توان مالی خود با پخت غذای نذری و توزیع آن در بین مردم خود را در برنامه های گرامیداشت چهلمین روز شهادت سومین امام شیعیان شریک کرده است.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زیبایی