علیرضا عباسیان در گفتگو با انعکاس بناب، الویت اصلی شرکت گاز بناب را برخورداری حداکثری از نعمت گاز طبیعی در بین خانوارهای شهری و روستایی و ایجاد زیر ساخت های توسعه پایدار شهری در جهترونق بخشیدن به اقتصاد و اشتغال شهرستان عنوان کرد و گفت: در این راستا از سال ۱۳۹۰ شهر بناب به عنوان […]

علیرضا عباسیان در گفتگو با انعکاس بناب، الویت اصلی شرکت گاز بناب را برخورداری حداکثری از نعمت گاز طبیعی در بین خانوارهای شهری و روستایی و ایجاد زیر ساخت های توسعه پایدار شهری در جهترونق بخشیدن به اقتصاد و اشتغال شهرستان عنوان کرد و گفت: در این راستا از سال ۱۳۹۰ شهر بناب به عنوان اولین شهر سبز حوزه گاز در استان لقب گرفته است چراکه تمامی خانوارهای شهری و روستایی بناب از نعمت گاز برخوردار هستند.

رئیس اداره گاز با بیان اینکه شهرستان بناب در بین ۴ شهرستان بزرگ استان در حوزه گاز رسانی دارد، گفت: در حال حاضر شهرستان بناب با تأمین گاز بیش از ۵۳ هزار مشترک خانگی و بیش از ۸۰ واحد تولیدی در بخش صنعتی در ۴ شهرک صنعتی رتبه دوم را در استان به خود اختصاص داده است.

وی اصلی ترین هدف شرکت گاز بناب پس از توسعه زیر ساخت ها در سطح شهرستان را بهینه سازی و نگهداری تأسیسات گاز رسانی اعلام کرد و گفت: در این بخش خوشبختانه با تلاش همکاران شرکت گاز در چند سال گذشته هیچ گونه قطعی گازی حتی در مواقع بحرانی در شهرستان وجود نداشته و امیدواریم در سال های آتی این روند ادامه پیدا کند و در ارائه گاز رسانی هیچ گونه مشکلی پیش نیاید.

مهندس عباسیان تأمین ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب گاز مصرفی روزانه نیروگاه بناب در تمام ایام سال بدون مشکل یا قطعی گاز در بخش خانگی را یکی از نقاط قوت شرکت ملی گاز بناب دانست و گفت: با راه اندازی ایستگاه دوم شهرستان و ایجاد رینگ اتصالی مابین دو ایستگاه شاهد پایداری هر چه بیشتر جریان گاز در فصول سرد سال بوده و توانسته ایم بدون قطعی، گاز نیروگاه که حدود ۳ برابر میزان گاز خانگی را در کنار مصارف خانگی را تأمین کنیم.

وی در ادامه افزود: کار گاز رسانی به نیروگاه بدون حمایت مسئولان شهرستان از جمله فرماندار و نماینده مردم بناب در مجلس(اعزازی)  امکان پذیر نبود و این عزیزان برای تأمین زیرساخت های گاز رسانی این نیروگاه بسیار تلاش کردند.

رئیس شرکت ملی گاز بناب احداث و راه اندازی ساختمان میکانیزه امداد شهرستان بناب را از برنامه های آتی این شرکت عنوان کرد و گفت: این پروژه یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز امداد مکانیزه در جنوب استان خواهد بود و در صورت راه اندازی شاهد خدمات رسانی مطلوب تر در کوتاه ترین زمان ممکن به مشترکین میسر خواهد شد.

علیرضا عباسیان در ادامه یکی دیگر از برنامه های آتی این شرکت را برون سپاری کلیه خدماتی مشترکین به دفاتر پیشخوان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۲ دفتر پیشخوان در شهرستان به صورت آزمایشی شروع به فعالیت کرده اند که در صورت تأمین سخت افزارهای مربوط کلیه دفاتر پیشخوان بناب امکان ارائه خدمات این شرکت را خواهند داشت.

عباسیان رعایت توصیه های ایمنی در به هنگام راه اندازی وسایل گرمایشی در فصل سرما را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: از همشهریان عزیز استدعا داریم با رعایت نکات ایمنی بخصوص بازدید از دودکش ها و اتصلات از وقوع حواث ناگوار جلوگیری کنند.

وی در پایان سامانه ۱۹۴ را بصورت شبانه روزی برای حل مشکلات گازی شهروندان بناب اعلام کرد و گفت: تمامی همشهریان عزیز می توانند با شماره گیری ۱۹۴ بون پیش شماره با همکاران ما در تماس باشند و مأموران اداره گاز در کوتاه ترین زمان ممکن خدمت رسانی را برای مشترکین انجام خواهند داد.

انتهای پیام/