به گزارش انعکاس بناب، ضیااله اعزازی ظهر امروز در گردهمایی کارگران و بازنشتگان با اشاره به اهمیت و جایگاه کار و کارگر گفت: متاسفانه امروز در حق کارگران اجحاف شده است، مجلس و دولت باید در کنار هم از این قشر حمایت کند. وی با بیان اینکه اکثر نمایندگان مجلس از جنس کارگری هستند، افزود: […]

به گزارش انعکاس بناب، ضیااله اعزازی ظهر امروز در گردهمایی کارگران و بازنشتگان با اشاره به اهمیت و جایگاه کار و کارگر گفت: متاسفانه امروز در حق کارگران اجحاف شده است، مجلس و دولت باید در کنار هم از این قشر حمایت کند.

وی با بیان اینکه اکثر نمایندگان مجلس از جنس کارگری هستند، افزود: بنده خودم ۲۰ سال کارگری کردم، من و امثال بنده در مجلس درد جامعه کارگری را لمس می کنیم.

اعزازی تاکید کرد: قطعا مجلس مصوبه ای را تصویب نخواهد کرد که به ضرر کارگران باشد، واقعا وضعیت حقوق این قشر را درک می کنیم و می دانیم زندگی با چنین وضعیتی سخت است.

نماینده بناب با بیان اینکه فقر و بیکاری در کشور بیداد می کند، گفت: بارها در این خصوص به خود رئیس جمهور و هیئت دولت تذکر دادیم، اختلاف طبقانی مردم را رنج می دهد، فقیر روز به روز فقیرتر و غنی روز به روز غنی تر می شود.

اعزازی با اشاره به عملکرد دستگاه ها در مقابله با حقوق های نجومی، گفت: متاسفانه این موضوع در حد شعار باقی مانده است، در حالی که باید دولت و دستگاه های نظارتی دریافت حقوق اضافی مدیران را به جد مدیریت کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مجلس و دولت در مورد حقوق های نجومی در حد شعار عمل کرده است، افزود: ابتدا در این قضیه باید دولت پیش قدم شده و پرداختی ها را مدیریت کند.

وی تصریح کرد: این را هم می دانیم دولت هم اکنون از لحاظ بودجه با مشکل مواجه است، اما قطعا اگر جلوی اضافه دریافتی ها گرفته شود، وضعیت اقتصادی کشور هم اصلاح می شود.

نماینده بناب با اشاره به مشکلات مطرح شده کارگران در این مراسم، گفت: بنده به نمایندگی از طرف نمایندگان استان پیگیر مشکلات شما زحمتکشان واقعی جامعه از سوی مسئولان خواهم بود.

وی از کارگران خواست همیشه وجدان کاری را مد نظر داشته باشند و حتما از تولید داخلی حمایت کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به اهمیت حمایت از تولید داخلی، افزود: در کشور ما یک انقلابی دیگر لازم است، آن هم اینکه ملت ما باید همت کنند دیگر از کالای خارجی استفاده نکنند، تا تولید بهبود یافته و اقتصاد کشور به حرکت در بیاید.

انتهای پیام/ش