به گزارش انعکاس بناب، همزمان با ۴ آذر و در آستانه سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره)، اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی و جمع کثیری از بسیجیان در محل  مصلی اعظم بناب برگزار گردید . در این همایش که بر محور شعار هیات منا ذله آموزگار مکتب عشق […]

به گزارش انعکاس بناب، همزمان با ۴ آذر و در آستانه سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره)، اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی و جمع کثیری از بسیجیان در محل  مصلی اعظم بناب برگزار گردید .

در این همایش که بر محور شعار هیات منا ذله آموزگار مکتب عشق امام حسین(ع) نشات گرفته فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین  در مصلی اعظم بناب طنین انداز شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در حاشیه این برنامه ضمن قدردانی از حضور پرشور اقشار مختلف مردم، اعم از بسیجیان جان بر کف، اصناف، بازاریان، تشکل های دانشجویی، خانواده ایثارگران و شهداء، بسیج دانش آموزی، بسیج خواهران، رزمندگان و سایر اقشار مردم همیشه در صحنه بناب، گفت: از همکاری تمامی نهادها اداری و نظامی که در برگزاری این همایش یاریگر ما بودند تشکر می کنم.

سرهنگ دوستی ادامه داد: مردم ولایتمدار بناب انصافا همیشه در همه صحنه ها سنگ تمام گذاشته و می گذارند که جا دارد قدردان این ملت باشیم.

مشروح سخنرانی فرمانده سپاه عاشورا در خبر بعدی منتشر می شود

گزارش تصویری