به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و مدافع حرم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با حضور سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) و دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی در دانشگاه آزاد واحد بناب برگزار شد. رئیس دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی […]

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و مدافع حرم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با حضور سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) و دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی در دانشگاه آزاد واحد بناب برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم از وجود دو تفکر سازش و ایستادگی از اول ایجاد انقلاب در بین مسئولان کشور خبر داد و گفت: در ابتدای انقلاب برخی مسئولان در این فکر بودند با سازش و مذاکره می توان با دشمنان نظام کنار آمد که این تفکر با شکست روبرو شد.

دکتر جوانپور تفکر مقابله و ایستادگی را تنها راه حفظ نظام و انقلاب در ابتدای تشکیل حکومت اسلامی دانست و گفت: دشمنان با هیچ منطقی دوست نداشتند این حکومت اسلامی شکل بگیرد و در نهایت این نظام با مقاومت، ایستادگی و رشادت های شهداء پیروز شد.

وی تفکر برخی از مسئولان کشور مبنی بر سازش و مذاکره با دشمنان این نظام و ملت را ناکارآمد دانست و گفت: متأسفانه برخی در این فکرند می شود با دشمنان از طریق مذاکره کنار آمد که در مذاکرات اخیر این تفکر با چالش بزرگی برخورد کرد و همه دیدند که دشمنان نظام فکرهای دیگری در سر دارند.

جوانپور تفکر و الگوی بسیجی را الگویی برای تمام جهانیان دانست و گفت: اکثر ملت های دنیا امروز به این نتیجه رسیده اند که تنها راه ایستادگی در مقابل زور و استبداد هم فکری و مقابله با دشمنان است که این همان تفکر بسیجی می باشد و در تمام کشورهای دنیا امروز بحث بسیج بسیار جدی پیگیری می شود.

وی در پایان صاحبان و ریشه های اصلی این نظام و انقلاب را شهداء دانست و گفت: امروز نباید یاد شهدا فراموش شود و در دانشگاه ها و مدارس باید یاد شهدا هر چه بیشتر و با شکوتر از گذشته گرامی داشته شود.

رئیس دانشگاه آزاد واحد بناب نیز در ادامه بر ضرورت آشنایی نسل جوان با رشادت های شهدا و رزمندگان تأکید کرد و گفت: افتخار و آبروی این نظام شهداء، رزمندگان و شهدای مدافع حرم هستند و با افزایش برگزاری این نوع یادواره ها باید یاد شهدا گرامی داشته شود.

دکتر حجتی پیروزی بزرگ اخیر مسمانان بر گروه تروریستی داعش را یکی از بزرگترین دستاوردهای اخیر بسیج عنوان کرد و گفت: همه دیدیم بسیج با ایستادگی و مقاومت و با دست خالی چگونه توانست این گروه تروریستی تا دندان مسلح را از پای در آورد و بار دیگر قدرت بسیج را به جهانیان بخصوص دشمنان نظام نشان دهد.

در پایان این مراسم سردار حاج رحیم نوعی اقدم حفظ نظام و انقلاب را یک وظیفه عمومی دانست و گفت: شهداء با تمام وجود برای حفظ این انقلاب جنگید و خون دادند،  بنابراین امروز همه مردم چه سنی و شیعه باید دست به دست و با کمک مسئولان برای حفاظت و پیشرفت این نظلام و انقلاب تلاش کنند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) خدمت خالصانه به مردم را هدف اصلی بسیج عنوان کرد و گفت: در این نظام اگر هدف اصلی هر نوع حزب اعم از اصلاح طلب و اصولگرا خدمت خالصانه به مردم و انقلاب باشد مورد قبول ما است و ما از این هدف حمایت خواهیم کرد.

وی در پایان بسیج را خط مقدم انقلاب در مقابل تهدیدات دشمنان اعلام کرد و گفت: امروز دشمن از نام بسیج و سپاه وحشت دارند و می دانند این گروه بزرگ تحت فرمان مقام معظم رهبری آماده جواب گویی به هر گونه تهدید و تجاوز می باشد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ زیبایی