به گزارش انعکاس بناب، رضا حسینی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی های شهرستان بناب بازاریابی بین المللی را را یکی از نقاط ضعف در صادرات استان و حتی کشور توصیف کرد و گفت: امروز بازاریابی جزء ارکان اصلی توسعه صادرات محسوب می شود و هر وقت در این زمینه بیشتر […]

به گزارش انعکاس بناب، رضا حسینی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی های شهرستان بناب بازاریابی بین المللی را را یکی از نقاط ضعف در صادرات استان و حتی کشور توصیف کرد و گفت: امروز بازاریابی جزء ارکان اصلی توسعه صادرات محسوب می شود و هر وقت در این زمینه بیشتر تلاش کردیم شاهد افزایش صادرات بودیم و الان نیز مسئولان استانی و کشوری باید در بحث بازاریابی بین اللملی بیشتر تلاش کنند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارائی آذربایجان شرقی در ادامه افزود: با اجرائی شدن برجام تصور بر حل و فصل تمام مشکلات اقتصادی و صادراتی کشور بود ولی امروز شاهد هستیم با شروع برجام مشکلات اقتصادی کشور حل نشده و در زمینه های صادرات و برخی مبادلات ارزی مشکلات زیادی وجود دارد.

حسینی شهرستان بناب را از نظر موقیعت جغرافیایی و صنعتی یکی از شهرهای مهم اقتصادی استان اعلام کرد و گفت: در بناب زیر ساخت های مناسبی برای سرمایه گذاری وجود دارد و تفکر اقتصادی و صنعتی در این شهرستان به وضوح مشاهده می شود.

وی در ادامه افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بناب هنوز در حال بررسی توجیه اقتصادی از سوی دولت و مسئولان استانی می باشد و امیدواریم با تأیید آن در صحن علنی مجلس به تصویب برسد.

رضا حسینی در پایان تأخیر به وجود آمده در تکمیل فازهای ۳ و ۴ نیروگاه سهند بناب را مخالفت وزارت نیرو با این طرح عنوان کرد و گفت: به علت فراهم نبودن ساختارهای انتقال برق از بناب به سایر شهر ها این پروژه هنوز مورد تأیید وزارت نیرو قرار نگرفته است.

انتهای پیام/زیبایی