به گزارش انعکاس بناب، مسابقات پینگ پنگ طرح هوپس کشور به منظور شناسایی نفرات برتر تیم ملی پینگ پنگ با حضور ۸۹ تنیس باز از ۲۱ استان کشوردر بناب برگزار شد. این مسابقات در بین پسران زیر ۱۲ و نیم سال و در جهت کشف استعداد های این رشته در مجتمع ورزشی ولایت شهرستان بناب […]

به گزارش انعکاس بناب، مسابقات پینگ پنگ طرح هوپس کشور به منظور شناسایی نفرات برتر تیم ملی پینگ پنگ با حضور ۸۹ تنیس باز از ۲۱ استان کشوردر بناب برگزار شد.

این مسابقات در بین پسران زیر ۱۲ و نیم سال و در جهت کشف استعداد های این رشته در مجتمع ورزشی ولایت شهرستان بناب و به مدت دو روز برگزار گردید.

 ۸ نفر برتر این مسابقات به همراه ۴ بازیکن از استان آذربایجان شرقی در اردوی آمادگی تیم ملی هوپس به سرمربیگری امید شمس که بمدت یک هفته و در خانه پینگ پنگ بناب تشکیل خواهد شد حضور پیدا خواهند کرد.

نفرات برتر این مسابقات بشرح زیر حایز رتبه های اول تا هشتم شدند.

محمد امین صمدی از تهران قهرمان شد، متین نجفی از تهران نایب قهرمان و ساروان کریمی از کردستان به مقام سوم دست یافت.کیارش عبدالملکی از کردستان، علیرضا نشاطی از تهران،علیرضا رضایی فر از قم، پارسا معصومی از همدان و پارسا امجدی از کردستان بترتیب چهارم تا هشتم شدند.

از نقاط قابل توجه این مسابقات حضور علی سهرابی از ورزشکاران سرپل ذهابی بود که علیرغم مشکلات ناشی از زلزله اخیر خود را به این مسابقفات رسانده بود.

محمد امین صمدی قهرمان این مسابقات برای ابراز همدردی با زلزله زدگان کرمانشاه مدال قهرمانی و پیراهن خود را به علی سهرابی اهداء نمود.