به گزارش انعکاس بناب، این درمانگاه با مساحت ۵۰۰ متر مربع، شامل ۴ اتاق و بخش مجزای متخصص داخلی، زنان زایمان، پزشک عمومی و اتاق معاینه در طبقه همکف دانشکده سما واقع در خیابان امام از امروز آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز می باشد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در آیین افتتاح این […]

به گزارش انعکاس بناب، این درمانگاه با مساحت ۵۰۰ متر مربع، شامل ۴ اتاق و بخش مجزای متخصص داخلی، زنان زایمان، پزشک عمومی و اتاق معاینه در طبقه همکف دانشکده سما واقع در خیابان امام از امروز آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز می باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در آیین افتتاح این مرکز درمانی از ایجاد درمانگاه تخصصی دندانپزشکی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کارهای ساختمانی و محوطه این درمانگاه نیز با مساحت ۵۰۰ متر مربع آماده شده و هم اکنون در حال اخذ مجوزهای لازم هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از مزایای این درمانگاه واقع شدن آن در مرکز شهر است، افزود: برای رفاه حال بیشتر مردم پارکینگ اختصاص و سالن انتظار در نظر گرفته شده است تا مردم عزیز به راحتی بتوانند از خدمات این درمانگاه استفاده کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شوراس اسلامی نیز در ادامه ضمن گرامیداشت هفته وحدت، از دستندرکارانی که باعث ایجاد چنین مرکز مدرن و پیشرفته ای شده اند تقدیر و قدردانی کرد و گفت: جایگاه شأن و منزلت مردم فهیم بناب واقعا بیش از اینهاست، فلذا اگر شب و روز برای این ملت تلاش کنیم باز کم است.

وی با اشاره به اینکه تعرفه های این درمانگاه نیمه دولتی خواهد بود، افزود: امیدوارم تاسیس چنین مرکزی در بناب مایه خیر و برکت برای مردم این شهرستان باشد.

گزارش تصویری

انتهای پیام/ش