به گزارش انعکاس بناب، در آستانه ۱۶ آذر و بزرگداشت روز دانشجو، صبح امروز شهردار بناب با همراهی ریاست سازمان اتوبوسرانی و معاونان از استودیوی رادیویی صدای دانشجو بازدید به عمل آورد. شهردار بناب در این دیدار ضمن تبریک روز دانشجو، از تلاشهای شبانه روزی ریاست محترم و درکلّ مجموعه دانشگاه بناب و همچنین برگزاری […]

به گزارش انعکاس بناب، در آستانه ۱۶ آذر و بزرگداشت روز دانشجو، صبح امروز شهردار بناب با همراهی ریاست سازمان اتوبوسرانی و معاونان از استودیوی رادیویی صدای دانشجو بازدید به عمل آورد.
شهردار بناب در این دیدار ضمن تبریک روز دانشجو، از تلاشهای شبانه روزی ریاست محترم و درکلّ مجموعه دانشگاه بناب و همچنین برگزاری سمینارهای ملّی و بین المللی از قبیل احیای دریاچه ارومیه و … تقدیر و تشکر کرد.

داودی ابراز امیدواری کرد؛ دانشگاه بناب و شهرداری می تواند در زمینه های علمی و فرهنگی دوشادوش هم همکاری کرده و تفاهم نامه همکاری امضاء کند.

مهندس نادر داودی در ادامه، عقد تفاهم نامه همکاری دانشگاه بناب با دانشگاههای معتبر خارجی را یک رویداد تاریخی در بناب دانست و گفت: در چند روز پیش در دانشگاه بناب میزبان هیاتی عالی از یکی از دانشگاههای معتبر جهان اسلام بودیم؛ این رویداد بسیار ماندگار و بزرگ بود و امیدواریم تداوم دار باشد و در سدد آن هستیم که اگر مقدور باشد با یکی از شهرهای کشور همسایه ترکیه که مشترکات فرهنگی با شهر بناب دارد، تفاهم نامه خواهر خواندگی امضاء کنیم.

رئیس دانشگاه بناب در ابتدا ضمن تبریک حماسه ۱۶ آذر گفت: افتخار داریم که سالهای سال دانشجو بوده ایم و اکنون خدمتگزار این روزهای دانشگاه بناب هستیم.
وی ادامه داد؛ بی شک وجود ذی قدر جوانان دانا و دانشجویان صاحب نظر در کنار مسئولین سبب می شود تا گامهای مطمئن و استواری در راه سازندگی میهن عزیزمان برداشته شود.
دکتر عباسیان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از شهردار محترم و مجموعه شهرداری بناب گفت: از مجموعه شهرداری و بالاخص شهردار محترم که برادرانه در کنار دانشگاهیان بوده اند و در حل مشکلات عمرانی دانشگاه و برگزاری سمینارها و همایشهای علمی همیشه یاری گر این دانشگاه بوده اند تقدیر و تشکر کرد و همچنین ابراز امیدواری کرد با تعامل سازنده با مجموعه شهرداری و اعضای محترم شورای شهر و شهرستان بناب رویدادهای مثبتی به جامعه علمی کشور رقم بزنیم.

دکتر عباسیان در پایان ابراز امیدواری کرد؛ دانشگاه بناب دوشادوش سایر دانشگاههای بزرگ منطقه در محافل علمی و فرهنگی به فعالیت خود ادامه دهد کسب مقام های برتر کشوری و برگزاری همایشها و سمینارهای کشوری و بین المللی موید عرایض من می باشد و در سدد می باشیم با جذب اساتیدی جوان و فارغ التحصیل از دانشگاههای سطح یک جهانی و کشوری در سالهای آتی دانشگاه بناب بعنوان دانشگاهی معتبر و همچون نگینی درخشان در جنوب استان خودنمایی کند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ز