به گزارش انعکاس بناب، مسابقات فوتسال مدارس شهرستان بناب در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان که به مناسبت هفته بسیج شروع شده بود عصر دیروز با معرفی تیم های برتر و اهدای جوایز به کار خود پایان داد. در این مسابقات در مقطع ابتدایی ۲۰ تیم حضور داشتند که در نهایت تیم مدرسه ابتدایی […]

به گزارش انعکاس بناب، مسابقات فوتسال مدارس شهرستان بناب در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان که به مناسبت هفته بسیج شروع شده بود عصر دیروز با معرفی تیم های برتر و اهدای جوایز به کار خود پایان داد.

در این مسابقات در مقطع ابتدایی ۲۰ تیم حضور داشتند که در نهایت تیم مدرسه ابتدایی شهید میر جعفرپور به عنوان قهرمانی رسید و امیر محمد محمودی از مدرسه نبی اکرم با ۱۹ گل زده آقای گل مسابقات در مقطع ابتدایی شد.

تیم مدرسه شاهد شهید فرقانی در مقطع راهنمایی در بین ۱۲ تیم حاضر در این مقطع توانست قهرمان و امید آقایی از همین مدرسه توانست آقای گل مسابقات در مقطع راهنمایی شود.

در پایان در مقطع دبیرستان تیم مدرسه تیز هوشان علامه طباطبائی توانست در بین ۱۰ تیم حاضر و شکت تیم دبیرستان شریفی در دیدار نهائی به عنوان قهرمانی در این مقطع برسد و جام قهرمانی را به ویترین افتخارات این مدرسه اضافه کند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زیبایی