به گزارش انعکاس بناب، دکتر سیدعبداله حجتی به مناسبت فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو این روز یکی از روزهای مهم نمادین در کشور عنوان کرد و گفت: در این روز دانشجویان نشان دادند که در اموران کشور نقش مهمی دارند و برابر ظلم و استکبار ساکت نخواهند ماند. رئیس دانشگاه آزاد بناب شانزدهم آذر ماه […]

به گزارش انعکاس بناب، دکتر سیدعبداله حجتی به مناسبت فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو این روز یکی از روزهای مهم نمادین در کشور عنوان کرد و گفت: در این روز دانشجویان نشان دادند که در اموران کشور نقش مهمی دارند و برابر ظلم و استکبار ساکت نخواهند ماند.

رئیس دانشگاه آزاد بناب شانزدهم آذر ماه هر سال را یادآور روح استکبارستیزی، عدالت طلبی و آزادی خواهی دانشجوی ایرانی بیان کرد و گفت: دانشجویانی  که با خون خود، نهال مبارزه در راه استبدادستیزی و استقلال خواهی را آبیاری کردند. ۱۶ آذر، نماد پیوند دانش طلبی و آزادی خواهی است چرا که علم توأم با ایمان، ظلم و ستم مستبدان را برنمی تابد.

دکتر سید عبدالله حجتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهداء به ویژه شهدای پر افتخار عرصه علمی کشور، فرا رسیدن ۱۶ آذر “روز دانشجو” را به همه تلاشگران عرصه علم و ایمان خصوصا دانشجویان و دانشگاهیان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی تبریک عرض نمود و گفت:  امیدوارم جامعه علمی کشور با پیروی کامل از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و با تلاش جهادی و عزم ملی، گام های موثری در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بردارد.

انتهای پیام/ز