به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا لحظاتی پیش با حضور نمایندگان تیم‌های کشورمان در کوالالامپور مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کشور مالزی برگزار شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند. بر اساس این قرعه‌کشی، تیم تراکتورسازی در گروه نخست مسابقات با تیم‌های الاهلی عربستان، الجزیره امارات […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا لحظاتی پیش با حضور نمایندگان تیم‌های کشورمان در کوالالامپور مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کشور مالزی برگزار شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

بر اساس این قرعه‌کشی، تیم تراکتورسازی در گروه نخست مسابقات با تیم‌های الاهلی عربستان، الجزیره امارات و برنده دیدار پلی‌آف نمایندگان قطر و ازبکستان هم‌گروه شد.

این درحالی است که نماینده فوتبال کشورمان در دوره‌های قبلی این رقابت‌ها سابقه رویارویی با تیم‌های الاهلی عربستان و الجزیره امارات را دارد و می‌توان گفت این تیم با قرعه تکراری روبرو شد.

این گزارش می‌افزاید، تراکتورسازان برای پنجمین بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور می‌یابند که با توجه به حذف تیم نفت تهران و همچنین حفظ سهمیه ۱+۳ کشورمان، سرخ‌پوشان مستقیما راهی مرحله گروهی شدند.

تیم فوتبال تراکتورسازی در چهار دوره قبلی حضورش در این مسابقات تنها یک بار موفق به صعود از مرحله گروهی شده است.

گروه‌بندی این رقابت‌ها در منطقه غرب آسیا به شرح زیر است:

گروه A: تراکتورسازی، الجزیره امارات، الاهلی عربستان، برنده بازی نمایندگان قطر و ازبکستان

گروه B: الوحده امارات، الدحیل قطر، لوکوموتیو ازبکستان، برنده بازی ذوب آهن و نماینده هند

گروه C: پرسپولیس، الوصل امارات، السد قطر، برنده بازی نمایندگان ازبکستان و اردن

گروه D: استقلال، الریان قطر، الهلال عربستان، برنده بازی العین امارات و ملکیه بحرینگ

همچنین نتایج کامل این قرعه‌کشی به قرار زیر می‌باشد: