حبیب اله حیدری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به سهمیه اعلامی مرکز به استان آ.ش مبنی بر تقبل هزینه احداث ۲۰۰ واحد مسکن مددجویی، گفت: بر اساس تقسیمات انجام شده سهم شهرستان بناب از این تعداد واحد مسکونی ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که باید مردم خیر شهرستان ما […]

حبیب اله حیدری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به سهمیه اعلامی مرکز به استان آ.ش مبنی بر تقبل هزینه احداث ۲۰۰ واحد مسکن مددجویی، گفت: بر اساس تقسیمات انجام شده سهم شهرستان بناب از این تعداد واحد مسکونی ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که باید مردم خیر شهرستان ما را یاری کنند تا این هزینه را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه مردم زلزله زده کرمانشاه هم اکنون در این سرما در شرایط بدی قرار دارند، افزود: برای اینکه بتوانیم سریعتر برای هم نوعانی که مددجوی این نهاد هستند مسکن مهیا کنیم، باید همکاری بیشتری از سوی مردم صورت گیرد.

رئیس کمیته امداد بناب خاطر نشان کرد: هر فردی یا خیری که تمایل به بازدید از مراحل احداث ساختمان را داشته باشد این نهاد می تواند با حضور خود خیر از ساختمانهای در حال احداث حضورا دیدن فرمایند.

حیدری با اشاره به روحیه و دینداری مردم بناب، گفت: قطعا مردم همیشه در صحنه این شهرستان با حرکتی انقلابی و در خور شهرستان، ما را در تامین سهمیه ابلاغی یاری خواهند کرد و ما هم این اطمینان را می دهیم که تا ریال آخر در جهت ساخت مسکن مددجویان اقدام کنیم.

وی در خاتمه افزود: مردم ولایتمدار بناب می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۰۹۸۰۴۳۰۰۱ نزد بانک ملی پرداخت کنند.

انتهای پیام/ش