به گزارش انعکاس بناب، مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان آذربایجان شرقی شب گذشته با حضور حجت الاسلام بی آزار تهرانی مسئول جامع وعاظ انقلابی تهران، حاج مهدی رسولی مداح اهل بیت، مسئولان و جمع کثیری از مردم شهرستان بناب در مسجد سفینه النجات شهرستان بناب برگزار شد. حجت الاسلام بی آزار تهرانی در این […]

به گزارش انعکاس بناب، مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان آذربایجان شرقی شب گذشته با حضور حجت الاسلام بی آزار تهرانی مسئول جامع وعاظ انقلابی تهران، حاج مهدی رسولی مداح اهل بیت، مسئولان و جمع کثیری از مردم شهرستان بناب در مسجد سفینه النجات شهرستان بناب برگزار شد.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی در این مراسم مقام شهادت و جهاد در راه خدا و اسلام را بالاترین نوع جهاد خواند و گفت: شهدا با افکار اسلامی و جهادی در جبهه های جنگ علیه ظالمان حاضر شدند تا از وطن و دین خود دفاع کنند و به آسانی نمی توان افکار شهدا را درک کرد که برای اعتقادات خود از جون و دل مایه گذاشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت پایدار امروز کشور حاصل از خود گذشتگی ها و رشادت های شهداء است، گفت: این شهدا بودند که با نثار خون خود برای وطن مانع نفوذ دشمنان به داخل کشور شدند و این امنیت، اقتدار نظامی و سرفرازی کشور در همه عرصه ها از همان رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در این دوره نشأت می گیرد.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی به وجود آمدن واژه پسابرجام را از اعتماد نادرست مسئولان به دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: در خود برجام تمام مذاکرات صورت پذیرفت و طرفین به یک نتیجه واحد رسیدند اما دشمنان اسلام و انقلاب با فریب کاری و حیله این توافق را زیر پا می گذارند چرا که هدف اصلی آنها نابودی اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.

ایشان اقدام ناخردمندانه اخیر دشمنان اسلام در مورد انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغال گر را برنامه از پیش بازنده اعلام کرد و گفت: دشمنان به زودی متوجه اقدام بی شرمانه خود می شوند و به حول قوه الهی در آینده ای نزدیک فلسطین و قدس آزاد خواهد شد.

وی در پایان گرامیداشت یاد و خاطره شهداء را امری ضروری اعلام کرد و گفت: شهدا پایه گذاران اصلی این نظام و انقلاب هستند و برای این کار از جان خود گذشتند تا این کشور امروز پایدار بماند و حداقل کار برای آنان گرامیداشت یاد و خاطره آنها و الگو دادن عمل و کردارشان برای نسل جوان است.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زیبایی