سرپرست فرمانداری بناب ۹ دی و دهه فجر را بهترین فرصت برای انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید دانست.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسمات ۹ دی و دهه مبارک فجر، با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان این نظام قبل از انقلاب و بعد از آن، گفت: دشمنان در مقاطع مختلف ایجاد تفرقه و ناامنی در ایران جزو دستور کار انها آنها بود اما با رهبری های حکیمانه امام راحل(ه) و بعد از آن با تدابیر مقام معظم رهبری دشمنان با شکست بزرگ مواجه شده اند.

سرپرست فرمانداری بناب حفظ وحدت و انسجام را از رمزهای پیروزی ملت ایران عنوان کرد و گفت: هم اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی به ۴۰ سالگی خود رسیده و در مقابل هر گونه توطئه و دشمنی هایی پخته شده است.

وی انتقال رشادتها، ایثارگری ها و جان فشانی های شهدا و رزمندگان به نسل جدید را ضروری دانست و گفت: ۹ دی و دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید است از این رو باید همه مسئولان و علما در این باره تلاش مضاعفی را از خود نشان دهند.

رفیعی با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان به خصوص فتنه ۸۸، گفت: ضرر و زیان عمده ای به کشور وارد شد اما رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری و حرکت خود جوش مردم، کشور را از گردنه خطرناک عبور داد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه ۸ ماه نظام جمهوری اسلامی درگیر فتنه ۸۸ بود، گفت: ۴۰۰ میلیارد دلار کنگره آمریکا در همان روزهای اول برای ایجاد تفرقه در ایران، هزینه تصویب کرد که در سه ماهه اول این بودجه کلان صرف براندازی نظام شد، اما با حرکت خود جوش مردم نتونستند کاری پیش ببرند.

سرهنگ دوستی با اشاره برنامه های ۹ دی در شهرستان بناب، گفت: ویژه برنامه ۹ دی روز شنبه همزمان با همین روز در مصلی اعظم بناب با حضور سخنران کشوری که توسط نماینده شهرستان هماهنگی خواهد شد، برگزار می شود.

وی افزود: ویژه برنامه دیگری نیز همزمان با ۷ دی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با حضور سردار جعفری مدیر کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس برگزار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب نیز با اعلام امادگی کامل جهت برگزاری مراسم باشکوه گرامیداشت ۹ دی در این دانشگاه، گفت:  ما محیط های آموزشی وظیفه داریم این مناسبت های بزرگ را گرامی بداریم، قطعا بزرگداشت چنین مناسبتهایی نقطه عطفی برای تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب و شهدا خواهد بود.

انتهای پیام/ش