عضو هیات رئیسه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اشاره به موج بوجود آمده در شبکه های مجازی در خصوص ابراز پشیمانی مردم و سلبریتی ها از رای دادن به اقای روحانی در انتخابات اخیر اظهارداشت: عملکرد اقتصادی و سیاسی دولت در چند ساله اخیر امروز باعث شده تا کسانی که در هنگام انتخابات از آقای روحانی حمایت کردند هم لب به انتقاد باز کنند.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از داناحسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و عضو هیات رئیسه کمیسیون قضائی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به موج بوجود آمده در شبکه های مجازی در خصوص ابراز پشیمانی مردم و سلبریتی ها از رای دادن به اقای روحانی در انتخابات اخیر اظهارداشت: عملکرد اقتصادی و سیاسی دولت در چند ساله اخیر امروز باعث شده تا کسانی که در هنگام انتخابات از آقای روحانی حمایت کردند هم لب به انتقاد باز کنند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: پویش های متخلف مردمی که سر منشا آنها سلبریتی ها هستند در چند روز اخیر در جهت انتقاد از دولت به راه افتاده است ، گویا کسانی که به اقای روحانی در انتخابات اخیر رای دادند امروز از رای خود به وی پشیمان هستند و دلیل عمده آن هم در تنگنای اقتصادی قرار گرفتن مردم است.

نماینده مردم رباط کریم با اشاره به دلایل انتقاد مردم و ابراز پشیمانی شان از رای دادن به رئیس جمهور عنوان کرد: از مهم ترین عواملی که امروز موجب ابراز پشیمانی حامیان اقای روحانی و طرفدارانش از وی و دولتش شده است می توان به بیکاری، رکود، تورم، افزایش سطح عمومی قیمت ها، تعطیلی پی در پی کارخانه ها ، نادیده گرفتن سهم مردم در بودجه در عرصه اقتصادی نام برد .

نوروزی ادامه داد: اینها تمام دلایل اقتصادی ابراز پشیمانی کسانی است که در انتخابات اخیر به اقای روحانی رای دادند؛ دلایل دیگری نیز وجود دارند ولی مهم ترین عامل نارضایتی قشرهای مختلف مردم از عملکرد تیم اقتصادی دولت در چند ساله اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه اقای روحانی کاری کرده است که امروز حامیان خود لب به انتقاد و ابراز پشیمانی از رای دادن به وی باز کرده اند؛ تصریح کرد: اقای روحانی به گونه ای در این چند سال ریاست جمهوری خود عمل کرده است که نه تنها مخالفان وی بلکه حامیان و کسانی که به وی رای داده اند را هم در صف منتقدین دولت قرار داده است.