فرمانده سپاه بناب در روز گرامیداشت 9 دی در جمع مردم ولایتمدار بناب 9 دی را روز پایان زهر فتنه با پادز هر بصیرت عنوان و مردم را صاحبان اصلی این نظام و انقلاب معرفی کرد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی صبح امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی در جمع مردم ولایتمدار بناب فتنه سال ۸۸ را کودتای مدرن عنوان کرد و گفـت: در آن فتنه دشمنان انقلاب و نظام با برنامه ریزی دقیقی سعی بر نابودی نظام و انقلاب را داشتند و به خواست خدا و بصیرت مردم موفق به انجام هدف خود نشدند.

فرمانده سپاه بناب در ادامه افزود: این افراد با این کودتا به ولایت فقیه و انقلاب توهین کردند و امنیت ملی کشور را به خطر انداختند و راه نفوذ را برای دشمنان اسلام و نظام بازکردند و در این کشور امن ۸ ماه آشوب خیابانی راه انداختند.

وی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ برخی کشورهای عربی و خود آمریکا از حامیان اصلی سران فتنه بودند، اذعان کرد: آقایانی که با چهره انقلابی خود در نظام بودند دشمنان و سایر کشور ها را برای تحریم های سخت گیرانه تر و فشارهای اقتصادی بیشتر تشویق و تحریک می کردند تا از طریق مردم بتوانند موجب تعضیف نظام شوند.

سرهنگ دوستی مردم را صاحبان اصلی نظام و انقلاب اعلام کرد و گفت: در فتنه ۸۸ و در روز ۹ دی مردم کشور بدون دستورالعمل و خطی وارد صحنه شدند و فتنه را در کوتاهترین زمان سرنگون کردند.

وی در ادامه افزود: ۹ دی روز پایان زهر فتنه با پادزهر بصیرت بود و مردم با حضور در صحنه در این روز بار دیگر به جهانیان و دشمنان نشان دادند که اجازه دخالت به امور کشور و انقلاب را به هیچ کس نخواهند داد.

فرمانده سپاه بناب در پایان حضور پرشور مردم در گرامیداشت ۹ دی در هر سال بعد از آن روز وفاداری مردم به انقلاب و نظام دانست و گفت: حضور پرشور مردم در این مراسم برای انقلاب و نظام افتخار بزرگی است و همه مسئولان باید قدرشناس  این مردم ولایتمدار باشند.

انتهای پیام/ زیبایی