رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: از دولت می خواهیم به مطالبات به حق مردم به صورت جدی توجه نماید

ضیااله اعزازی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب با اشاره به جزئیات جلسه غیر علنی امروز مجلس، گفت: مسئولان امنیتی کشور امروز به مجلس آمدند و توضیحاتی در خصوص وضعیت کشور دادند؛ که جا دارد از همه زحمتکشان در عرصه امنیتی، نظامی و انتظامی و به خصوص ملت بابصیرت ایران که جلوی توطئه های دشمن را گرفتند و اغتشاشات را خاموش کردند، تشکر و قدردانی کنیم.

نماینده بناب افزود: این پیام مرا به مردم عزیز برسانید بنده به عنوان خدمتگذار مردم از ملت هوشیار ایران به خصوص آذربایجان تشکر می کنم که به نا آرامی ها و اغتشاشات جواب مثبت ندادند و آن را مهار کردند.

اعزازی با تاکید بر اینکه از دولت می خواهیم به مطالبات به حق مردم به صورت جدی توجه نماید، گفت: دولت محترم باید به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیشتر بها دهد تا این مشکلات مهم بانی اتفاقات ناگوار در کشور نشده و دشمن هم از این نقاط ضعف سوء استفاده نکند.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: گر چه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تا به امروز قدم های خیلی خوبی در جهت پیشرفت و توسعه کشور برداشته شده است، اما امروز مردم از رکود اقتصادی، بیکاری، مشکلات معیشتی و رفاهی کاملا رنج می برند که باید حاکمیت، مجلس و مسئولان کشوری چاره اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه با پرونده های فساد اقتصادی باید به جدیت برخورد شود، گفت: مردم بیشتر از تبعیض ناراحتند و نمی توانند آن را تحمل کنند، بنابراین از مسئولان می خواهم با برخورد جدی با مفسدان اقتصادی، نگذارند مردم از نظام و انقلاب دلسرد شوند.

انتهای پیام/ش