توليد يك ميليون و 300 هزارتن محصولات فولادي در سال 97، در مجتمع فولاد صنعت بناب هدفگذاري شد.

به گزارش انعکاس بناب، محمدرضا ادریسی مدیرعامل این مجتمع در جلسه شورای مدیران که به منظور بررسی بودجه سال ۹۷ تشکیل شده بود گفت : عملکرد ۶ ماه اخیر این مجتمع نشان داد که توان و پتانسل موجود حاکی از آن است که میتوان به ظرفیت های بالاتری از تولید دست یافت و با شرایط موجود میتوان به مشکلات تولید فایق آمد.
محمدرضا ادریسی گفت: افزایش ظرفیت فعلی انجام شده، نیروی کار جوان، کاهش هزینه ها و اصلاح ساختار انجام شده منجر به دستیابی به اهداف تعیین شده گردید که بر همین اساس پیش بینی میشود افزایش ظرفیت تولید در سال آتی را نیز شاهد باشیم.
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب تلاش و پشتکار به همراه پتانسیل موجود را دارای اهمیت و قابل اتکا دانست و گفت : تولید یک میلیون ۳۰۰ هزارتن محصول در سال آتی هدفگذاری شده است و بر اساس شرایط، توان و پتانسیل موجود قابل دستیابی است و بودجه سال ۹۷ نیز بر همین اساس تنظیم خواهد گردید و در جهت تحقق هدفگذاری انجام شده و تامین بودجه لازم کلیه مدیران باید با دقت و جزء به جزء به بررسی شرایط و مسائل بپردازند و در جهت رفع موانع گام بردارند.
وی همچنین نسبت به شکوفائی مجتمع فولاد صنعت بناب در سال آتی ابراز امیدواری کرد و گفت : با تحقق میزان ظرفیت برنامه ریزی شده شاهد پویایی و نشاط و شکوفائی هرچه بیشتر مجتمع در زمینه های مختلف خواهیم بود و امید است با افزایش ظرفیت، زمینه اشتغال و بکارگیری نیروهای جدید را نیز فراهم نمائیم.
ادریسی در خصوص عملکرد سالجاری هم گفت : علی رغم عدم تخصیص کامل اعتبار در نظر گرفته شده با اصلاح ساختار و بکارگیری صحیح منابع موجود توانستیم در ۱۰ ماه اخیر به میزان ۴۲۰ هزارتن محصول تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه کنیم که این میزان تولید تا پایان سال به ۶۰۰ هزارتن قابل افزایش است.
وی در پایان با تاکید بر افزایش صادرات محصولات تولیدی در سال آینده گفت: با توجه به شرایط بازار داخلی و با در نظر گرفتن افزایش تولید توجه و تاکید ویژه بر صادرات داشته و عمده محصول تولید شده را در بازارهای خارجی عرضه خواهیم کرد چرا که نیاز بازار داخلی جوابگو نبوده و از طرفی کیفیت بالای محصولات این مجتمع توان رقابت و کسب سهم حداکثری از بازارهای منطقه را دارد لذا صادرات محصولات را در پیش خواهیم گرفت.

انتای پیام/ش