سرپرست فرمانداری بناب در جلسه شورای اداری شهرستان تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی مردم را الویت اصلی مدیران عنوان کرد.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی صبح امروز در جلسه شورای اداری در دفتر امام جمعه بناب با بیان اینکه دواصل وحدت کلمه و پیروی از رهنمودهای رهبری دلایل اصلی حفظ نظام در برابر تهدیدات دشمنان بوده و هست، گفت: از اول انقلاب دشمنان از راه های مختلف مانند اقتصادی، تحریم، نظامی و غیره درصدد براندازی این انقلاب و نظام بودند که مردم و مسئولان انقلاب با تکیه بر وحدت کلمه و رهنمودهای رهبری دشمنان را همیشه ناامید کرده اند.

سرپرست فرمانداری بناب جمهوری اسلامی ایران را پرچم دار مبارزه با ظلم و ستم در بین کشورهای اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام در گوشه و کنار دنیا بر مسلمین ظلم و ستم می کنند و این جمهوری اسلامی بوده که همیشه در مقابل ظالمان ایستاده و هیچ گاه کوتاه نیامده است.

وی آبادانی و پیشرفت کشور و انقلاب را نیازمند وحدت و یکپارچگی بین مردم و مسئولان دانست و گفت: در حال حاضر کشور از نظر اقتصادی و برخی مسائل دیگر دارای مشکلاتی است که مردم و مسئولان کشور می بایست دست به دست هم این موانع را از میان بردارند.

رفیعی با اشاره به اینکه شهرستان بناب یکی از قطب های اقتصادی و علمی استان محسوب می شود، اذعان کرد: این شهرستان در بخش های مانند مدیریت منابع آب بخصوص در بخش کشاورزی و ساماندهی چاه های غیر مجاز پیشرفت چشمگیری داشته و به عنوان یکی از شهرستان های موفق استان در مدیریت منابع آبی به حساب می آید.

نماینده عالی دولت در بناب از کاهش طلاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در سال جاری حدود ۳۰ درصد آمار طلاق در این شهرستان کاهش پیدا کرده است و این آمار نشان می دهد اقدامات خوبی در حوزه فرهنگ انجام شده است.

سرپرست فرمانداری بناب تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی مردم از ادارات و نهادهای شهرستان را ضروری و مهم اعلام کرد و گفت: الویت اصلی مسئولان شهرستان خدمت به مردم و جلب رضایت آنها است و این مهمترین خواسته و الویت این دولت به شمار می آید.

وی در ادامه از فعال سازی کمیته نظارت بر سلامت ادارات در فرمانداری این شهرستان خبر داد و گفت: اعضای این کمیته در زمان های نامعلوم در ادارات حضور پیدا خواهند کرد تا مهمترین مسئله یعنی تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی مردم از هر اداره را بررسی و گزارش دهند و مطمئناً با ادارات متخلف برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/ زیبائی