همزمان با چهارمین روز از دهه فجر یک باب خانه محروم به مساحت 35 مترمربع و اعتبار 130 میلیون ریال با همکاری بسیج سازندگی سپاه شهرستان،دهیار و بسیج گروه جاهدی شهید تقی پور در روستای دوش بناب افتتاح گردید.

به گزارش انعکاس بناب، ظهر امروز با حضور سرپرست فرمانداری، جانشین سپاه بناب و رئیس کمیته امداد شهرستان یک باب خانه محروم به مساحت ۳۵ مترمربع با اعتبار ۱۳۰ میلیون ریال به همت بسیج سازندگی سپاه بناب، بسیج پایگاه گروه جهادی شهید تقی پور و با همکاری دهیاری در روستای دوش بناب افتتاح و کلید آن به شخص مورد نظر تحویل داده شد.

گفتنی است: این خانه به یک خانم تنها و بی سرپرست که مدت ها به سختی در منزل اقوام خود زندگی زندگی می کرد تحویل داده شد تا این بانو صاحب سرپناهی برای خود شود و بتواند در منزل شخصی خود خود زندگی کند.

در این مراسم سرپرست فرمانداری بناب محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم را از اهداف اصلی نظام و دولت عنوان کرد و گفت: مسئولین باید با همکاری یکدیگر این اهداف را پیش ببرند و بدون وحدت و همکاری نمی توان به همه اهداف انقلاب و نظام دست یافت.

رفیعی همکاری مسئولین در چنین پروژه هایی را تمرینی مناسب برای سایر پروژه های بزرگ و اهداف اصلی دانست و گفت: این پروژه هر چند کوچک می تواند تمرینی برای وحدت سازمان ها و نهاد ها باشد تا در آینده با کمک هم پروژه های بزرگتری را عملیاتی کنیم.

در ادامه این مراسم سرهنگ یحیی حیدری محرومیت زدایی در روستاها را یکی از اهداف اصلی بسیج سازندگی سپاه عنوان کرد و گفت: بسیج همواره به دنبال خدمت رسانی به محرومین بوده چرا که این خواسته امام خمینی (ره) و از اهداف اصلی انقلاب بوده و است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بناب تلاش در تحقق آرمان های انقلاب را وظیف همه مسئولین دانست و گفت: بسیج سازندگی سپاه با همکاری سایر نهادهای دولتی دیگر برای تحقق هدف های انقلاب تلاش خواهند کرد و می بایست با تقویت وحدت، مشکلات را حل کرد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زیبائی