صبح امروز در دیدار رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با فرمانده سپاه ناحیه بناب دکتر حجتی از تشکیل دو کانون دانشجویی فرهنگی با نام های مطالبات امام و رهبری و ایثار و شهادت با هدف ائتلاء و ترویج فرهنگ امامت و ولایت در این دنشگاه آزاد بناب خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب، به مناسبت ایام ا… دهه مبارک فجر رئیس و اعضای هیأت رئیسه ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با سرهنگ عمران دوستی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان دیدار کردند.

دکتر سید عبداله حجتی: در این نشست با تبریک دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه خدمت فرماندهی و همچنین کلیه همکاران ایشان گفت: امنیتی که امروز ایران اسلامی از آن بهره می برد ‏مرهون تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان عزیز است.

دکترحجتی افزود: درجهت ائتلاء و ترویج فرهنگ امامت، ولایت، ایثار و شهادت، دو کانون دانشجویی فرهنگی با نامهای مطالبات امام و رهبری و ایثار و شهادت با حضور مسئولین استانی و شهرستان افتتاح گردیده است.

در ادامه این دیدار، سرهنگ دوستی ضمن خوش آمدگویی و تبریک ایام ا… دهه مبارک فجربه رئیس،هیأت رئیسه،اساتید،کارکنان و دانشجویان بسیجی و تسلیت ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در عرصه های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و مراسمات انقلابی جزو دانشگاههای موفق استان محسوب می شود، و ارتباط تنگاتنگی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحدبناب و این نهاد وجود دارد و همیشه دراجرای مراسمات فرهنگی و اجتماعی پیش قدم و فعالبوده است .

درپایان این دیدار: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بناب از رئیس، اعضای هیأت رئیسه وتمامی کارکنان دانشگاه و دانشجویان عزیز قدردانی و تشکر کرد.

انتهی پیام/د