مدیر آموزش و پرورش بناب گفت: با گذشت ۵ ماه از سال تحصیلی ریالی از بابت سرانه به مدارس شهرستان اختصاص نیافته و مدیران مدارس با مشکل پرداخت هزینه‌های جاری مواجه هستند.

به گزارش انعکاس انعکاس بناب، محمود قهرمانی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با انتقاد از عدم تخصیص اعتبار برای احیای اردوگاه دانش آموزی بناب، از تخریب و از بین رفتن اردوگاه ۹ هکتاری بناب خبر داد.

وی افزود: این اردوگاه که یک باغ وسیع و آباد بود طی سال‌های گذشته و بعلت عدم تخصیص اعتبار به یک کویر تبدیل شده و سرمایه بزرگ آموزش و پرورش در حال مرگ تدریجی است.

قهرمانی به مشکل تأمین سرانه مدارس شهرستان بناب اشاره و تأکید کرد: با گذشت ۵ ماه از سال تحصیلی ریالی از بابت سرانه به مدارس شهرستان اختصاص نیافته و مدیران مدارس با مشکل پرداخت هزینه‌های جاری مواجه هستند.

مدیر آموزش و پرورش بناب با اشاره به اینکه از آغاز سال تحصیلی جدید دانش آموزان هنرستان صنعتی بناب به مدرسه ۱۸ کلاسه جدید انتقال خواهند یافت؛ افزود: با توجه به اینکه این مدرسه جدیدالاحداث است، فاقد انشعابات بوده و با توجه به بعد مسافت نیازمند احداث زیرساخت‌های شبکه آب، برق و گاز است.

انتهای پیام/