مراجعه خانواده‌ای برای بستری کردن فرزندشان در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب به درگیری لفظی و ضرب و شتم بین پزشک و همراه بیمار منجر شد.

به گزارش انعکاس بناب، به نقل از ایلنا، در این حادثه اعضای خانواده برای بستری کردن فرد حادثه دیده خود به اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) بناب مراجعه کردند که با برخورد نامناسب پزشک معالج روبرو شده و این موضوع در نهایت به درگیری لفظی و ضرب و شتم منتهی می شود.

بر اساس این گزارش، خانواده فرد مصدوم با شنیدن خبر جراحت و شکستکی در ناحیه سر و خونریزی صورت  به بیمارستان مراجعت می‌کنند و برادر فرد مجروح که قصد سرکشی به بیمار خود را داشت با ممانعت پزشک مواجه می‌شود و این ممانعت منجر به درگیری لفظی می شود.

سنبل ساعی مادر فرد حادثه دیده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: پزشک عصبانی با لحن تند من و فرزندم را از اتاق بیرون کرد و این رفتار پزشک منجر به درگیری لفظی شد.

وی گفت: حین درگیری پزشک با دستکشی که در دستش داشت یک سیلی بصورت فرزندم زد و درگیری شروع شد.

وی افزود: در این درگیری سر پزشک به دیوار اصابت کرد و درگیری با دخالت مامور حاضر در بیمارستان خاتمه یافت.

طبق این گزارش، وضعیت پزشک یاد شده مطلوب گزارش شده است و دو برادر یاد شده جهت سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می‌برند و پزشک یاد شده علت درگیری را اخطار به همراه بیمار جهت ممانعت از دست زدن به وسایل پزشکی استریل عنوان کرده است.

انتهای پیام/