عصر امروز دوازدهمین جشنواره آوای انتظار شهرستان بناب با معرفی افرار برتر در دو حوزه موسیقی سنتی و عاشقانه به کار خود پایان داد.

به گزارش انعکاس بناب، مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره آوای انتظار شهرستان بناب با حضور مسئولان و مردم هنر دوست بناب در سالن اداره ارشاده شهرستان با معرفی افراد برتر در حوزه های مختلف موسیقی برگزار شد.

حبیب صدقی در این مراسم با بیان اینکه قرار بود دوازدهمین جشنواره آوای انتظار بناب به صورت استانی برگزار شود، اذعان داشت: متأسفانه به علت کم بودن تعداد گروهای هنری از سطح استان و شهرستان در این جشنواره دوازدهمین دوره آوای انتظار به صورت منطقه ای برگزار شد.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه در این جشنواره تنها ۱۶ گروه موسیقی ثبت نام کرده بودند، گفت: از ۱۶ گروه ۸ گروه در حوزه موسیقی سنتی و ۸ گروه در حوزه موسیقی عاشقانه با هم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه هنرمندان جزو افراد باهوش و تأثیر گذار یک کشور محسوب می شوند، اذعان داشت: هنرمندان با هنرهای خود می توانند تأثیر بسزایی در نشاط و شادابی جامعه  داشته باشند.

صدقی با ابراز تأسف از اینکه ایران جزو یکی از کشورهای غمگین دنیا محسوب می شود، گفت: جامعه برای پیشرفت و امید به آینده نیازمند شادی و نشاط بیشتری است که هنرمندان می توانند در ایجاد نشاط و شادابی جامعه تأثیر گذار تر باشند و در این عرصه الگوی مناسب برای سایر مردم به شمار بروند.

در انتهای این مراسم به افراد برگزیده در حوزه های مختلف موسیقی به رسم یادبود لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زیبائی