رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه آذربایجان در مسائل حساس جامعه دست کشور را گرفته است، گفت: جا دارد از صدا و سیما نیز برای ساخت و پخش سریال ستارخان تشکر و قدردانی کرد که صراحتاً بخشی از نقش موثر آذربایجان را به تصویر کشاند.

به گزارشانعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی عصر امروز در چهارمین همایش تجلیل از فعالان فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان در تبریز اظهار کرد: اصولاً اگر بخواهیم یک جامعه رشد کند و کشور  به یک جایگاه مناسبی برسد، باید تشکر را نیز یاد بگیریم و از فعالانی که برای پیشرفت جامعه تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

وی افزود: البته اگر بحث تشکر باشد، باید از کل آذربایجان تشکر کرد که اثرگذار در جامعه هستند.

اعزازی تصریح کرد: جا دارد از صدا و سیما نیز برای ساخت و  پخش سریال ستارخان تشکر و قدردانی کرد که  صراحتاً بخشی از نقش موثر آذربایجان را به تصویر کشاند.

نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینکه آذربایجان در مسائل حساس جامعه دست کشور را گرفته است، گفت: اولین مدرسه، چاپخانه، شهدای محراب، مفاخر همه نشانگر همین امر است و اگر نتوانسته‌ایم همچنان اولین بمانیم به ضعف خود باز می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه ستارخان با اینکه دانشگاهی ندیده بود ولی از خیلی افراد دانشگاه دیده با بصیرت‌تر بود، یادآور شد: ما داشته‌های زیادی داریم که بتوان به خوبی زیبایی‌های خود را نشان داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان ادامه داد: اگر امروزه با برخی گفته‌های منحرف ادعا می‌کنند که ما جز یک مملکت دیگر هستیم اشتباه است، بلکه آنها جزئی از ما هستند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز مادر خاطرنشان کرد: یاد مادرانی که فرزندان خود را برای اسلام و انقلاب هزینه کرده‌اند را ارج می‌نهیم و دست‌بوس همه این بزرگ زنان هستیم که به انقلاب ماهیت داده‌اند.

انتهای پیام/فارس از تبریز