فرماندار سابق بناب از مردم و مسئولان این شهرستان طلب حلالیت کرد و گفت: به عنوان یک بنابی آماده ام تجربیات چندین ساله خود را در اختیار فرماندار جدید بگذارم.

به گزارش انعکاس بناب، ولی اله فرج الهی (فرماندار سابق بناب) عصر دیروز در آیین تکریم و معارفه، شهرستان بناب را یکی از شهرهای موفق در تمام عرصه ها در سال های اخیر عنوان کرد و گفت: خوشحالم که در این شهرستان ۱۴ سال در سه پست بخشدار، معاون فرماندار، و فرماندار، توفیق خادمی مردم این شهرستان را داشتم و تمامی موفقیتها با تلاش و همت مثال زدنی خود مردم به دست آمده است.

فرماندار سابق شهرستان بناب حضور ۷۱ درصدی مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری را نشان از پایبندی مردم به نظام و انقلاب دانست و گفت: در انتخابات قبلی ریاست جمهوری مردم شهرستان بناب با رأی ۶۷/۵ درصدی خود به آقای روحانی حمایت خود از دولت تدبیر و امید را بار دیگر نشان دادند.

وی مشارکت خیرین در این شهرستان را به نوبه خود بی نظیر و نتیجه اعتماد مردم به مسئولان خواند و گفت: در طول ۴ سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال خیرین به این شهرستان کمک کرده اند که نمونه ای از آن می توان به افتتاح ۱۸ باب مدرسه در این شهرستان اشاره کرد.

فرج الهی از صادرات ۷۰ هزار تنی شهرستان بناب در سال جاری خبر داد و گفت: این میزان صادرات برای شهرستان بناب یک رکورد محسوب می شود که از استاندار و مسئولان استان انتظار داریم شهرستان بناب را بنا به دلیل میزان صادرات بالا و سایر پتانسیل ها در سایر حوزه ها به عنوان قطب صادرات جنوب استان معرفی کنند.

فرماندار سابق بناب در ادامه تصریح کرد: شهرستان بناب در چند سال اخیر در حوزه هایی مانند اشتغال زایی، صادرات، کشاورزی، صنعت و غیره بعد از تبریز در جایگاه دوم و در برخی موارد رتبه اول را به خود اختصاص داده است که ضرورت توجه بیشتر به این شهرستان را برای مسئولان استانی دوچندان می کند.

وی در پایان ضمن طلب حلالیت از مردم و مسئولان شهرستان گفت: به عنوان یک بنابی همیشه آماده ام به عنوان مشاور افتخاری تجربیات خود را در اختیار آقای رفیعی فرماندار جدید قرار بدهم تا شاهد پیشرفت این شهرستان در همه حورزه ها در آینده باشیم.

انتهای پیام/زیبائی