فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و دستگیری یک نفر توزیع کننده خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ رمضان الهوردیان در تشریح این خبر گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و در پی دریافت گزارشی از امت حزب الهی و شهید پرور بناب مبنی براینکه یک نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کند، شناسایی و دستگیری شخص مورد نظر در دستور کار مأموران نیروی انتظامی شهرستان بناب قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در تحقیقات اولیه متهم را شناسایی و آن را دستگیر ور در بازررسی از خودروی وی مقدار یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.

سرهنگ رمضان الهوردیان با بیان اینکه یک نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر شد، تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل آحاد مردم و پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم تا در راستای همکاری با پلیس و پیشگیری از اعتیاد جوانان و همچنین حفظ سلامت اجتماعی جامعه در صورت مشاهده و یا اطلاع از هر گونه موراد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق رسانه ارتباطی  ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/زیبائی