وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب از تخصیص 2 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل اردوگاه امام علی(ع) و تجهیز هنرستانهای شهرستان خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب، در این دیدار که با هماهنگی نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی، در دفتر وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت؛ نماینده بناب، با تبیین نیازهای مختلف آموزش و پرورش شهرستان، بر رسیدگی و تأمین اعتبار آن ها اشاره و تأکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در ادامه این دیدار ضمن تبریک سال نو بر لزوم تخصیص اعتبار جهت تجهیز مدارس، هنرستان ها و احیای اردوگاه امام علی (ع) شهرستان تأکید کرد و توجه بیشتر به آموزش و پرورش شهرستان بناب را خواستار شد.

محمود قهرمانی از تأخیر ۱۰ ساله در تجهیز و راه اندازی اردوگاه امام (ع) به شدت گلایه کرد و گفت: این مکان فرهنگی و گردشگری در طول یک دهه با بی مهری به حال خود رها شده است.

وی تکمیل و تجهیز این اردوگاه را از اهداف اصلی آموزش و پرورش در سال جاری عنوان کرد و گفت: با توجه به کمبود مکان های تفریحی و گردشگری برای دانش آموزان شهرستان، تکمیل این اردوگاه ضروری و از اهداف اصلی این اداره است.

وزیر آموزش و پرورش نیز ضمن تشکر از اقدامات مدیریت شهرستان، بر احیاء و تکمیل اردوگاه و تجهیز هنرستان ۱۸ کلاسه در حال ساخت، دستور تخصیص اعتبار به مبلغ ۲ میلیارد ریال برای تجهیز اردوگاه و مدارس بناب را صادر کرد و گفت: این اعتبار در دو مرحله جهت احیای اردوگاه و نیز تأمین تجهیزات هنرستانهای شهرستان بناب در اختیار آموزش و پرورش این شهرستان قرار خواهد گرفت.

نماینده بناب ضمن قدردانی از حمایتهای وزیر آموزش و پرورش، بر تداوم کمکهای مالی وزارت به اداره آموزش و پرورش بناب را خواستار شد.

لازم به ذکر است، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز پیش از  این قول مساعد پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جهت احیای اردوگاه امام علی(ع) بناب را به مدیر آموزش و پرورش بناب داده است که با پرداخت این اعتبارات شاهد حل برخی مشکلات آموزشی شهرستان در سال جاری خواهیم بود.

انتهای پیام/زیبائی