رئیس و کارمندان اداره ورزش و جوانان بناب به همراه برخی از هئیت های ورزشی شهرستان در اقدامی تحسین برانگیز باهدف دوستی با طبیعت بیش از 250 اصله نهال را در اطراف محوطه ورزشی ولایت غرص کردند.

به گزارش انعکاس بناب، در سال هایی که شعار کشور با پیشنهاد مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و خودکفائی کشور انتخاب می شود، رئیس و کارمندان اداره ورزش و جوانان به همراه برخی از هئیت های ورزشی شهرستان برای تحقق این شعار در عمل، با دستان خود بیش از ۲۵۰ اصله انواع نهال را در محوطه خاکی مجتمع ورزشی ولایت غرص کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان در تشریح و علت انجام  این عمل مثبت و الگو پذیر گفت: اطراف محوطه ورزشی ولایت به دلیل خاکی بودن و رویش خار چهره زشتی به خود گرفته بود و همچنین در هنگام وزش باد، گرد و خاک زیادی از این محل حاصل می شد که برای رفع این مشکل این تصمیم گرفته شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مجتمع ورزشی ولایت هر ساله میزبان مسابقات شهرستانی، استانی و کشوری متعددی است، اذعان داشت: چهره سبز محوطه این مجتمع نه تنها موجب زیبایی آن بلکه در روحیه ورزشکاران تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

فرهاد رضا زاده در ادامه افزود: گاها این نوع اقدامات به جهت واگذاری به پیمانکار با هزینه های اضافه روبرو می شود، اما ما ورزش دوستان با دست به کار شدن جمعی از صرف هزینه های اضافه خودداری کرده و با مشارکت کارمندان اداره به همراه هیئت های ورزشی، کاشت نهال ها در محوطه ورزشگاه ولایت را انجام دادیم.

گزارش تصویری از نهال کاری مجتمع ورزشی ولایت؛

انتهای پیام/زیبائی