صبح امروز همزمان با هفته سلامت و با حضور مسئولان اداره آموزش و پرورش و شبکه بهداشت شهرستان زنگ سلامت به صورت نمادین در دبستان قدسیه بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، زنگ نمادین سلامت در اولین روز از هفته سلامت با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان، معاون آموزش و پرورش و جمعی از اعضاء کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان در دبستان دخترانه قدسیه بناب نواخته شد.

در ابتدای این مراسم سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب سلامتی و امنیت را دو اصل مهم برای یک ملت عنوان کرد و گفت: امروز امنیت کشور با رشادت ها و ازخودگذشتگی ها پاسداران نظام جمهوری اسلامی ایران در بالاترین درجه خود قرار دارد که این امر موجب شده دشمن جرأت تجاوز به کشور را نداشته باشد.

دکتر شریفی رعایت بهداشت دست در بین دانش آموزان را مهم ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم در تمام مدارس، مدیران و معلمان در راستای گسترش فرهنگ شستشوی دست، فراهم کردن تجهیزات و رعایت بهداشت سرویس های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند.

گفتنی است در این مراسم ضمن نواخته شدن صدای زنگ سلامت توسط سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب به دانش آموزان نمونه به عنوان سفیران سلامت در حوزه های مختلف بهداشت و سلامت جوایزی اهدا شد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/داود زیبائی