فرماندار بناب با اشاره به اهمیت تکریم جانبازان، خانواده معظم شهدا، گفت: هرچقدر هم ما از این عزیزان قدردانی و تشکر کنیم بازهم کم است، چرا که اجر معنوی این عزیزان در محضر خداوند تعالی محفوظ است.

به گزارش انعکاس بناب،  امین رفیعی صبح امروز در آستانه‌ی اعیاد نیمه‌ی شعبان، روز پاسدار و جانباز به همراه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با جانباز و پاسدار هشت سال دفاع مقدس، حسین فتحی زاده دیدار و جویای حال وی شدند.

فرماندار بناب در این دیدار ضمن تاکید بر حفظ حرمت و رفع مشکلات ایثارگران اذعان داشت: حفظ حرمت و رفع مشکلات رزمندگان عزیز و خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه ما بوده و مطمئنیم که یکی از با ارزش‌ترین امانت های نظام مقدس جمهوری اسلامی رزمندگان، جانبازان و خانواده معظم این عزیزان است.

 وی با بیان اینکه ما آرامش کنونی را مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم، افزود: شهدا و جانبازان گرانقدر از عزیزترین دارایی خود که جان عزیزشان است، گذشتند تا ما آسوده بمانیم و امروز امنیت و استقلال میهن اسلامی، مرهون ایثارگری و جانفشانی این عزیزان و صبر و استقامت مادران و خانواده گرانقدر آن‌ها است.

 نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به اهمیت تکریم جانبازان و خانواده معظم شهدا، تصریح کرد: هرچقدر هم ما از این عزیزان قدردانی و تشکر کنیم بازهم کم است، چرا که اجر معنوی این عزیزان در محضر خداوند تعالی محفوظ است.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/