صبح امروز همزمان با هفته سلامت همایش کوهپیمایی بزرگ خانوادگی با حضور پرشور اقشار مختلف شهرستان در ارتفاعات قره قشون برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، همزمان با آخرین روز هفته سلامت، همایش بزرگ کوهپیمایی خانوادگی با حضور مسئولان شهرستان، حضور پرشور اقشار مختلف مردم در ارتفاعات قره قشون برگزار شد.

در این همایش جمعیتی بیش از هزار نفر از ورزش دوستان بنابی اعم از پیر، جوان، زن و مرد حضور داشتند که با برنامه ریزی های موسسه مردم نهاد فروغ سلامت پس از طی پیاده روی در ارتفاعات کوه قره قشون، مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز برگزار شد.

دبیر موسسه مردم نهاد فروغ سلامت ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم و به خصوص حامیان این همایش، گفت: جا دارد از شهرداری، شورای اسلامی شهر، مجتمع فولاد صنعت بناب، شبکه بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، هلال احمر، نیروی انتظامی و هئیت ورزش باستانی شهرستان تشکر و قدردانی کنیم که انصافاً ما را در اجرای بهتر این همایش یاری کردند.

سخنگوی موسسه فروغ سلامت در این همایش هدف از برگزاری چنین برنامه های را افزایش نشاط و شادابی در بین جوانان و خانواده ها عنوان کرد و گفت: موسسه فروغ سلامت با چنین رسالتی در حال فعالیت در سطح شهرستان است.

ناصر قدسی زاده در پایان ضمن تشریح برنامه ها و اهداف موسسه فروغ سلامت، گفت: این موسسه در مدت زمان کوتاه تأسیس خود برنامه های خوبی در سطح شهرستان اجرا کرده و در ادامه با همکاری مسئولان شهرستان برنامه های ویژه ای برای اقشار مختلف به خصوص جوانان شهرستان برگزار خواهد کرد.

گفتنی است: در پایان این همایش به قید قرعه به تعداد ۵۰ نفر از شرکت کنندگان دوچرخه و جوایز نفیسی اهدا گردید.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ زیبائی