رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: گزارش این سازمان در رابطه با سهمیه های کلی آزمون های سراسری به کارگروه ساماندهی سهمیه های کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد.

به گزارش انعکاس بناب، به نقل از مهر ابراهیم خدایی درباره آخرین وضعیت ساماندهی سهمیه های کنکور گفت: در رابطه با ساماندهی سهمیه های کنکور دو بحث مطرح است، یک بحث ساماندهی تمام سهمیه ها است که کارگروهی در شورای عالی انقلاب فرهنگی آن را پیگیری می کند.

وی افزود: تا کنون این کارگروه چند جلسه نیز برگزار کرده و دستگاه‌های ذی ربط از جمله سازمان سنجش آموزش کشور گزارش درخواستی را به این کارگروه ارائه داده است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: همچنین در یک مقطعی هم گزارش کارگروه در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد، در مجموع می توان گفت، این کارگروه کار خود را انجام می دهد تا پیشنهاد نهایی را آماده سازی کند و همکاران شورای عالی انقلاب فرهنگی می توانند وضعیت آخر آن را توضیح دهند.

وی افزود: بحث دیگر در رابطه با سهمیه ها، اصلاح ماده ۹۰ برنامه ششم توسعه است که در خصوص سهمیه ایثارگران چند جلسه در کمیسیون آموزش مطرح شد و با توجه به بحث هایی که هست در صحن مجلس مطرح خواهد شد.