عضو شورای اسلامی شهر بناب پرداخت حق بیمه بازنشستگی برای اعضای شورای شهر و روستاها خواستار شد و گفت: این افراد به عنوان نمایندگان مردم بیشتر زمان خود را صرف پیگیری مشکلات مردم می کنند بنابراین می بایست از بیمه بازنشستگی بهره مند شوند.

محمد باقر ولائی(صحرایی) در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، پرداخت حق بیمه بازنشستگی را برای اعضای شورای شهر و روستاها خواستار شد و گفت: این افراد به عنوان نمایندگان مردم  بیشتر زمان خود را صرف پیگیری مشکلات مردم می کنند بنابراین می بایست از بیمه بازنشستگی بهره مند شوند.

عضو شورای اسلامی شهر بناب تصویب بودجه ای جداگانه از طرف مجلس شورای اسلامی  برای پرداخت بیمه شوراها را مطالبه تمام اعضای شوراهای کشور دانست و گفت: با توجه به اینکه شوراها تحت حمایت دولت نیستند اما با توجه به عملکردشان یک نهاد نیمه دولتی محسوب می شوند.

وی تدوین طرح چشم انداز  ۵ ساله را گامی مثبت برای رسیدگی به مشکلات روستاهای کمتر توسعه یافته عنوان کرد و گفت: این کار می بایست با هدف رفع مشکلات و ساماندهی روستاهای بناب هر چه زودتر اجرایی شود تا شاهد پیشرفت و آبادانی همه روستاهای شهرستان باشیم.

محمد باقر صحرائی نصب فاضلاب مدرن برای روستاهای بالای ۵ هزار نفر جمعیت را خواستار شد و گفت: از بخشداری و اداره آب و فاضلاب روستایی تقاضا داریم این طرح را دنبال کنند تا این طرح برای اولین بار در شهرستان اجرا شود.

انتهای پیام/زیبائی