فرماندار بناب با بیان اینکه مسئولان نظام اسلامی وامدار امام خمینی (ره) و خون شهدا هستند، بر ضرورت صیانت و پاسداری از آرمان‌ها و اهداف عالی امام و رهبری انقلاب تأکید کرد.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی در جلسه هماهنگی بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به هجمه های مختلف دشمنان علیه کشورمان اظهار کرد: هجمه های همه جانبه ای از بعد فرهنگی، اقتصادی و دیپلماسی از ناحیه دشمنان علیه کشورمان در حال انجام است و این در حالی است که این هجمه ها تازگی نداشته و در گذشته نیز همواره این هجمه ها را به کشورمان شاهد بوده و تمام آنها را با وحدت مردم و مسئولان پشت سر گذاشته ایم.

وی تصریح کرد: در دوران جنگ نیز که هیچ امکاناتی نداشتیم، پیروز و سربلند جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشتیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس با گرامیداشت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، بر تجلیل از شهدای عملیات بیت المقدس و همچنین تجلیل از رزمندگانی که در این عملیات حضور داشتند، تأکید کرد.

رفیعی یادآور شد: در شرایط کنونی به شدت نیازمند پیاده سازی اندیشه ها و تفکرات ناب امام راحل(ره) هستیم بویژه اینکه محور این اندیشه ها وحدت باد.

وی ادامه داد: پیام مهم و جهانی امام خمینی(ره) در جریان مبارزات انقلابی در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر حول محور وحدت جامعه اسلامی بر مبنای عزت مندی مسلمانان استوار است.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه مسئولان نظام اسلامی وامدار امام خمینی (ره) و خون شهدا هستند، بر ضرورت صیانت و پاسداری از آرمان ها و اهداف عالی امام و رهبری انقلاب تأکید کرد.

رفیعی راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را دارای ارزش و اهمیت وسیع در ابعاد داخلی و خارجی دانست و افزود: با توجه به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین در روزهای اخیر توسط رژیم صهیونیستی راهپیمایی دشمن شکن امسال باید وسیع تر و باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود تا بار دیگر استکبار جهانی وحدت و انسجام مردم انقلابی ایران را مشاهده کنند.

وی در خاتمه تقارن ۱۴ و ۱۵ خرداد امسال با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر را فرصتی مغتنم و مهم برای احیای ارزش ها و اصول انقلاب و نیز تحقق شعار سال یعنی حمایت از تولید ملی دانست و از طلاب و روحانیون خواست در ایام ماه مبارک رمضان در خصوص ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی مردم را دعوت و تشویق کنند.

انتهای پیام/فارس