فرمانده سپاه بناب این ایام را فرصت مغتنمی برای تحقق شعار سال دانست و گفت: انتظار می رود سخنرانان در این ایام بر ضرورت استفاده از کالای ایرانی از سوی مردم تأکید و فرهنگ سازی کنند.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و راهپیمایی روز جهانی قدس با گرامیداشت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: نباید بگذاریم جان فشانی ها و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام از یاد و خاطره ها فراموش شود.

عمران دوستی با تمجید از رشادت و فداکاری رزمندگانی که در عملیات بیت المقدس حضور داشتند؛ گفت: مردم و مسئولان باید با حضور در منازل خانواده شهدا و رزمندگانی که در عملیات بیت المقدس حضور داشتند، از آن ها تجلیل کنند.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری مراسم آبرومند و در شأن امام راحل(ره) در روز ۱۴ خرداد، بر انجام فضاسازی مناسب از سوی ادارات و اصناف و بازاریان در سطح شهر نیز تأکید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب اذعان کرد: اقدامات اخیر صهیونیست ها در به شهادت رساندن مسلمانان فلسطینی عامل مهم و انگیزشی برای مردم آگاه و بابصیرت کشورمان است که می تواند راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را گسترده تر از سال های قبل به نمایش بگذارد.

دوستی این ایام را فرصت مغتنمی برای تحقق شعار سال دانست و گفت: انتظار می رود سخنرانان در این ایام بر ضرورت استفاده از کالای ایرانی از سوی مردم تأکید و فرهنگ سازی کنند.

انتهای پیام/فارس