فرمانده انتظامی شهرستان بناب توصیه ها و هشدارهای پلیس در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

سرهنگ رمضان الهوردیان صبح امروز در مصاحبه با خبرنگار انعکاس بناب، اظهار داشت: به منظور ایجاد فضای امن و آسایش برای امت روزه دار و جلوگیری از برخی هنجارشکنی در قالب تظاهر به روزه خواری، اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی اقدامات پیشگیرانه را اجرا خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: در ماه مبارک رمضان فعالیت کلیه مراکز پذیرایی اعم از غذاخوری ها، چلوکبابی ها، پیترا فروشی ها ، آبمیوه و بستنی فروشی ها،  قهوه سراها، ساندویچی ها، غذاهای خانگی وتلفنی از زمان سحر تا افطار تعطیل بوده و حق هیچگونه فعالیتی را نداشته و بعد از افطار نیز تا ساعت ۲ بامداد فعالیت خواهند داشت و تنها رسته قهوه خانه ها و چایخانه ها در شب های عادی تا ساعت یک بامداد ودر لیالی قدر تا ساعت ۲۴ شب مجاز به فعالیت خواهند بود.

سرهنگ الهوردیان در ادامه در خصوص فعالیت کلیه استخر ها و مراکز ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان گفت: تمامی اماکن ورزشی در شب های قدر تعطیل بوده و فعالیت استخرها در زمان روز تنها جهت آموزش شنا برای دختران زیر ۹ سال و پسران زیر ۱۴ سال خواهد بود و فعالیت استخرها و سالن های ورزشی بعد از افطار تا ساعت ۲۴ می باشد.
این مقام انتظامی یادآور شد: به منظور ارائه سرویس خدمات برای مسافرین در داخل شهرها توسط واحد های غذاخوری مستقر در هتل ها و مراکز اقامتی و همچنین ترمینال ها، اجازه فعالیت و پذیرایی از مسافران توسط این صنوف نیز با رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت این ماه و موارد ابلاغی بویژه استتار کامل محل و ارائه خدمات صرفا به مسافرین خواهد بود.
سرهنگ الهوردیان در ادامه تصریح کرد: در راستای حفظ ارزش های اسلامی با آن تعداد از افرادی که قصد هنجارشکنی داشته و در صدد آلوده نمودن جامعه صنفی می باشند، در صورت مشاهده هر گونه تخلف و تظاهر به روزه خواری در واحد صنفی، ضمن معرفی فرد خاطی به مقامات محترم قضایی نسبت به تعطیلی و پلمب محل برابر مفاد قانون نظام صنفی اقدام خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان تاکید کرد: غذاخوری های بین راهی برای فعالیت در ماه رمضان ملزم به اخذ مجوز از سازمان های زیر بط استانی بوده و در غیر اینصورت از فعالیت آنها جلوگیری شده و شرکت های مسافر بری و رانندگان شاغل ، تحت هیچ شرایطی حق تظاهر به روزه خواری نداشته و با فرد متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/زیبائی