امام جمعه بناب گفت: فتنه و فتنه گر محکوم بوده و هرکس و هر جریانی از آنها دفاع کند، خائن است.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی روز یک شنبه در جمع مدیران و مسوولان این شهرستان، افزود: فتنه و فتنه گر قابل حمایت و تصاحب نیستند، اما با این حال معتقدم باید بر اساس اصول و قانون با این موضوع برخورد شود.

وی گفت: باید دست در دست همدیگر داده و با کاهش فاصله ها و دشمنی ها در کشور به سمت تقویت صمیمت و وحدت حرکت کنیم.

باقری بنابی اضافه کرد: بنده روحیه نقادی دارم اما همواره در زمان مناسب و برای خود افراد انتقاد می کنم و اعتقاد دارم انتقاد باید سازنده و منطقی باشد نه اینکه سوزنده بوده و تبعات آن بر سر مردم بشکند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ۳۶ سال گذشته نشان داد که خداوند به وعده های قرآنی خودش عمل می کند و ملت مقاوم و با ایمان ایران در اوج عزت و سربلندی قرار دارند، گفت: در حال حاضر رمز موفقیت و بقای ما این است که در داخل کشور بتوانیم خودمان را تحمل و حمایت کرده و یکدیگر را دشمن تلقی نکنیم.

باقری بنابی اظهار کرد: بر اساس توصیه رهبر فرزانه انقلاب حاشیه سازی برای دولت و امور جاری کشور جایز نیست، بنابراین دوست ندارم برخی بزرگان حتی در تریبون نمازجمعه علیه دولت حاشیه سازی کنند.

فرماندار شهرستان بناب هم در این جلسه با تاکید بر لزوم ترسیم و تبیین دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی برای نسل سوم انقلاب، گفت: بازگشت شخصیت و کرامت انسانی همراه با روحیه خود باوری به مردم، احیای ارزش های الهی در کشور و تثبیت عزت و اقتدار ایران اسلامی در دنیا تنها بخشی از برکات انقلاب اسلامی است که باید بازگو و تشریح شود.

ولی الله فرج اللهی افزود: امروز تکلیف اصلی مردم و مسوولان توجه به وحدت و همدلی و بصیرت و همچنین تحمل سختی هاست تا بتوانیم از بحران فعلی رد شویم.

وی از تکریم و رسیدگی به امور مردم به عنوان اولویت نخست و نکته حساس دولت نام برد و گفت: هر مدیری که ارباب رجوع را تحویل نگیرد و حرف او را نشنود و نظم اداری را رعایت نکند قطعاً با او کار نخواهیم کرد و باید از جمع مسوولان شهرستان برود چون همه کارها و وظایف ما برای مردم است.

فرج اللهی توجه جدی به نسل جوان و تامین دغدغه های اشتغال آنان را مهم ارزیابی کرد و گفت: هم اکنون از ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان بناب ۸۰ واحد دارای مشکل هستند که با جلسات و پیگیری های اخیر از مرکز استان بزودی شاهد بازگشایی و احیای این واحدها خواهیم بود.

فرماندار بناب از افتتاح ۱۳ طرح با ۲۴۱ میلیارد ریال اعتبار و اجرای بیش از یکصد مورد برنامه های فرهنگی در طول دهه فجر خبر داد و گفت: واگذاری ۶۰۰ واحد مسکن مهر آماده از جمله برنامه های دیگر دهه فجر در این شهرستان است.

شهرستان بناب با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.

منبع: ایرنا