مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب گفت: برداشت و خرید تضمینی گندم از اراضی خرداد ماه آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود امسال میزان برداشت و خرید محصول گندم نسبت به سال قبل افزایش یابد.

به گزارش انعکاس بناب، حسینعلی فتحی در جلسه مشترک شورای حفاظت از منابع آب و کشاورزی بناب از آمادگی شهرستان برای خرید تضمینی گندم خبرداد و گفت: گندم کشاورزان منطقه توسط ۴ مرکز خرید آرد اطهر، آرد زهره، آرد خوشه و شرکت تعاونی شهدای گمنام روستای روشت کوچک خریداری خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی گندم امسال نسبت به سال قبل تفاوتی نداشته است؛ تصریح کرد: بر اساس اعلام دولت هر کیلوگرم گندم یک هزار و ۳۰۰ تومان از کشاورزان خریداری خواهد شد.

وی افزود: برداشت و خرید تضمینی گندم از اراضی خرداد ماه آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود امسال میزان برداشت و خرید محصول گندم نسبت به سال قبل افزایش یابد.

به گفته مدیرجهاد کشاورزی بناب، خرید گندم از کشاورزان توسط سایت صورت گرفته و آن هایی که در سایت ثبت نام کرده‌اند، گندم آنها خریداری خواهد شد و آنهایی که ثبت نام نکرده اند، احتمالاً با مشکل روبه‌رو شوند.

انتهای پیام/جاوید بنابیان