مردم مومن و انقلابی شهرستان بناب به شکرانه یک ماه روزه داری و عبادت پروردگارشان نماز عید فطر را با شکوه خاصی برگزار کردند.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز مردم مومن و خداجوی شهرستان بناب پس از یک ماه بند گی در ماه ضیافت الهی نماز عید فطر را با شکوه خاصی برپا کردند.

امام جمعه بناب در خطبه های نماز عید فطر ضمن تبریک فرارسیدن این عید خجسته اظهار کرد: عبادات و روزه‌داری مردم در روزهای طولانی ماه مبارک رمضان موجب جلب رضایت پروردگار و ایجاد احساس معنوی در مردم شد.

حجت الاسلام باقری بنابی عید فطر را جشن پیروزی و نماز آن را نماز شکر دانست و گفت: روزه داران در این ۳۰ روز از حرام و گناه دوری کردند و با حضور در مساجد و مجالس معنوی روح وقلب خود را به خدای متعال نزدیک تر کردند.

وی با تشکر از  دست اندرکاران برگزاری برنامه های انجام شده در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: مجالس لیاقی قدر و ضیافت های افطاری در این شهرستان بسیار باشکوه برگزار شد و امیدواریم که مورد قبول درگاه احدیت قرار گرفته باشد.

امام جمعه بناب خدمت و حل مشکلات مردم را اصلی ترین وظیفه مدیران و مسئولان عنوان کرد و گفت: این مردم از ابتدا پای این انقلاب و نظام  ایستاده اند و همانند سدی تمام فتنه ها را سرکوب و مطیع رهبری خود بوده اند بنابراین بر مسئولان واجب است با صمیم قلب و با تمام توان، خدمتگذار این مردم باشند.

حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر اینکه امروز فشار دشمن بر سه محور اقتصادی، روانی و عملی است، اظهار داشت: دشمن سعی دارد با استفاده از مطالبات به حق مردم در جامعه آشوب ایجاد کند و بین مردم و انقلاب فاصله بیاندازد.

وی در پایان افزایش هوشیاری مردم و مسئولان را ضروری تر از هر زمان دیگری دانست و گفت: مسئولان باید در برنامه ها و کارهای خود پخته تر عمل کنند و مردم نیز باید با چشم بصیرت در کنار مسئولان باشند تا خدای ناکرده به آرامش و آسایش مردم لطمه وارد نشود.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/داود زیبائی