عصر امروز انتخابات نمایندگان رانندگان تاکسی های شهری بناب تحت نظارت شورای شهر، شهرداری، و اداره تاکسی رانی شهرستان برگزار شد.

نادر داوودی در  گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، در تشریح این خبر گفت: این انتخابات برای بررسی مشکلات و مطالبات خود رانندگان تاکسی های شهری برگزار شد تا از این به بعد نمایندگان رانندگان برای بررسی مشکلات خود به مسئولان مراجعه و در جلسات حضور پیدا کنند.

شهردار بناب با بیان اینکه از هر کدام از ۵ مسیر ایستگاهای تاکسی سطح شهر یک نماینده انتخاب شد، اظهار داشت: این ۵ نفر به همراه ۲ نفر عضو علی البدل شورای نمایندگان رانندگان تاکسی های شهری بناب را تشکیل می دهند.

وی یکی دیگر از اهداف این انتخابات را جلوگیری از ازدحام رانندگان تاکسی برای مطالبه حقوق خود در ادارات اعلام کرد و گفت: رانندگان قبلا برای پیگیری حقوق و مطالبات خود به صورت دسته جمعی در ادارات حضور پیدا می کردند که امر نه تنها ازدحام در اداره بلکه موجب می شد بلکه در خدمات رسانی به تردد مسافران  مشکلاتی ایجاد می کرد.

گفتنی است در پایان این انتخابات به ترتیب آقایان سید علی موسوی، صادق زاهد، یوسف عبدی تازه، عادل محمد صادق زاده و فرهاد بابایی به عنوان ۵ عضو اصلی و اسماعیل علافی و بیت الله خلیلی به عنوان ۲ عضو علی البدل معرفی شدند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی