فرماندار بناب با بیان اینکه در برخی پروژه‌های عمرانی شهرستان شاهد پایین بودن کیفیت در اجرای پروژه‌ها هستیم، گفت: این کار علاوه بر تحمیل هزینه‌های مالی به دولت تبعات اجتماعی نیز به دنبال دارد که باید از بروز این‌گونه هزینه‌ها جلوگیری کرد.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان بناب با بیان اینکه بر اساس سیاست‌های ابلاغی دولت در سطح کشور اعتبارات قسمتی از پروژه‌‌های عمرانی در قالب اوراق پرداخت می‌‌شود، اظهار کرد: در سال ۹۷ نیز برای اجرای ۸۲ پروژه عمرانی در سطح شهرستان بناب ۱۶۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ و استانی اختصاص یافته است.

وی افزود: علاوه بر این اعتبارات ۵۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل پروژه نیمه تمام پل میدان معلم و ۴۰۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل سالن‌های ورزشی روستایی و آب شرب روستایی اختصاص یافته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهرستان را اولویت دولت اعلام و اذعان کرد: امسال نیز پروژه‌های جدیدی در سطح شهرستان تعریف نشده است و مسوولان باید توان و همت خود را برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان صرف کنند.

رفیعی سپس با تأکید بر ضرورت نظارت دقیق بر نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان تصریح کرد: باید در اجرای پروژه‌های عمرانی دقت بیشتری شود و مدیران پیمانکاران طرح‌ها را موظف کنند که در اجرا و تکمیل پروژه‌ها نهایت دقت را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه در برخی پروژه‌های عمرانی شهرستان شاهد پایین بودن کیفیت در اجرای پروژه‌ها هستیم، یادآور شد: این کار علاوه بر تحمیل هزینه‌های مالی به دولت تبعات اجتماعی نیز به دنبال دارد که باید از بروز این‌‌گونه هزینه‌ها جلوگیری کرد.

فرماندار بناب در عین حال تصریح کرد: هرگونه کوتاهی در قبال این موضوع از ناحیه ادارات و پیمانکار قابل اغماض نبوده و با افراد خاطی در این ارتباط برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/فارس