قطعی‌های مکرر و بدون اعلام قبلی برق در بیشتر نقاط شهری بخصوص در اوج گرمای روز داد مردم را در آورده است.

به گزارش انعکاس بناب، چند روزی است که در پی افزایش مصرف برق و گرمای کم سابقه برخی مناطق بناب در ساعت‌های مختلف روز و حتی شب با قطعی برق مواجه شدند، قطعی برقی که موجب نارضایتی بسیاری از شهروندان شده است.

در حالیکه با ورود موج گرما به استان و افزایش چشمگیر مصرف برق مسئولین راه چاره موقت را قطعی چندساعته برق در مناطق مختلف دیده‌اند این مساله نارضایتی مردم بناب را فراهم کرده است.

برخی مردم و مخاطبین انعکاس بناب از قطعی مکرر برق بخصوص ظهر امروز که از ساعت ۱۵ الی ۱۸ (اوج گرمای روز) به درازا کشید، گلایه داشتند و اکثراً عدم برنامه ریزی درست مسئولان در مواجهه با چنین روزهای گرم تابستان و افزایش مصرف برق را علت اصلی این خاموشی ها می دانند.

برخی پیام‌ها نیز حاوی حمایت مردم از قطع برق در مناطق مختلف در وضعیت کنونی بوده اما به شرطی که طبق زمانبندی از پیش اعلام شده این اتفاق رخ دهد و در روزهای مختلف اعلام شود که در چه ساعاتی از روز برق کدام مناطق قطع خواهد شد تا از آسیب به وسایل برقی جلوگیری شود.

اگرچه قطعی برق در ساعات مختلف روز موجب نارضایتی مردم شده است اما در شرایط فعلی که اداره برق شهرستان بناب قطعی چندساعته در مناطق مختلف را راه‌حل موقت برای جبران افزایش مصرف دیده بهتر است این قطعی با اعلام قبلی و طبق زمانبندی در مناطق مختلف باشد تا شهروندان بتوانند از آسیب به وسایل برقی پیشگیری کنند و به یکباره با قطعی برق مواجه نشوند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زیبائی