فرماندار بناب گفت: مردم از وجود تبعیض، فساد و ناعدالتی در جامعه ناراحتند.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس، امین رفیعی بعد از ظهر امروز در جلسه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی با بیان اینکه فرهنگ صیانت از حقوق شهروندی باید در جامعه نهادینه شود؛ اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ملزم به صیانت از حقوق شهروندی هستند و باید برای تحقق این امر تلاش کرد.

وی نیروی انسانی را با ارزش‌ترین سرمایه هر سیستم دانست و تصریح کرد: سلامت نفس نیروها و کارکنان از موارد مهمی است که باید مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به آن دقت لازم را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب از فعال بودن کارگروه سلامت اداری شهرستان خبرداد و اذعان کرد: به هیج هنوان با کارکنان خاطی مماشات نخواهد شد و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی باید با کوچک ترین تخلف کارکنان نیز برخورد کنند.

رفیعی خاطرنشان کرد: دولت با وضع نامناسب مالی و تحریم های صورت گرفته کشور را اداره می کند و مردم در شرایط خوبی زندگی نمی کنند. قابل قبول نیست که یک عده با احتکار کالاهای مایحتاج مردم و عده ای نیز در ادارات با انواع تخلف موجبات نارضایتی مردم را فراهم کنند.

وی سپس خواستار گسترش ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات شهرستان شد و گفت: رعایت حجاب و عفاف به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی در ادارات، مقابله با بی‌بند و باری در ادارات، حفظ کرامت ارباب رجوع، آگاه سازی مردم نسبت به حقوق خود و جلوگیری از بروز تخلفات اداری از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب همچنین با اشاره به ضرورت تحقق سلامت اداری در سطح ادارات شهرستان یادآور شد: متأسفانه در سال‌های گذشته در شهرستان بناب مواردی بوجود آمد که باعث شد نهادهای نظارتی ورود پیدا کنند.

رفیعی در عین حال تصریح کرد: اکثریت کارکنان ادارات شهرستان بناب جزو کارکنان شریف و پاک دست هستند که ضروری است مسوولان دستگاه‌ها ضمن حمایت، نظارت کافی و کامل بر رفتار و عملکرد ابواب جمعی خود داشته باشند.

وی گفت: مشکلات اقتصادی به حدی کام مردم را تلخ کرده و آنها را در تنگنا قرار داده که در کنار آن تحمل رنج و عذاب دیگری را ندارند.

فرماندار بناب در ادامه با تأکید بر اینکه دیگر بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دیگر زمان آزمون و خطا نیست؛ اظهار کرد: تنها سنگری که در جامعه سالم مانده است و دشمن نتوانسته به آن نفوذ کند، بنیان خانواده است.

انتهای پیام/س