استاندار آذربایجان‌شرقی با انتقاد از عملکرد بانک‌ها گفت: بانک‌هایی که در نبرد اقتصادی کنونی کشور با دولت همراه نیستند به عنوان ستون پنجم دشمن می‌شناسیم.

به گزارش انعکاس بناب، به نقل از آناج مجید خدابخش صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال اظهار داشت: چهار ماه از سال گذشته و هیچکدام از طرح‌های جلسات در بانک‌ها اجرایی نشده است در صورت عدم حضور مدیران بانک‌ها در جلسه بعدی اخطار می‌کنم که استان را ترک کنند.

وی ادامه داد: بانک‌هایی که در نبرد اقتصادی حضور ندارند را به عنوان ستون پنج دشمن می شناسیم و اگر همراه دولت نیستند استان را ترک کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: هرکس که در شرایط افتصادی فعلی در مسیر دولت سنگ اندازی می‌کند با ترامپ و عربستان و منافقین همراه است، مگر افتخار است بعد از چهار ماه عملکرد بانک‌ها صفر باشد؟ این مساله مایه شرمندگی است.

وی خطاب به علی جهانگیری نیز تصریح کرد: پیگیر باشید بنگاه‌های اقتصادی بزرگ سپرده خود را از بانک‌هایی که با دولت همراهی ندارند بردارند و به بانکی ببرند که با دولت همراهی دارد،  برخی بانک‌ها به اندازه‌ای سپرده دارند که نیازی به مشتری‌مداری نمی‌بینند!