استاندار آذربایجان شرقی گفت:متاسفانه در گذشته نمی توانستیم سوخت پاک به نیزوگاه تبریز و بناب برسانیم ولی در حال حاضر تامین سوخت پاک این دو نیروگاه از مهم ترین اهداف است.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس، اسماعیل جبارزاده در مراسم افتتاح گاز رسانی به ۱۲۰ روستای محروم آذربایجان شرقی افزود: ما باید نسبت به مسائل زیست محیطی حساس باشیم  و باید تلاش کنیم که سوخت مناسب به نیرووگاه ها برسانیم.

وی اظهار امیدواری کرد، طی سال ۹۴ و اواسط آن در تامین سوخت نیروگاه‌ها موفقیتی قابل قبول حاصل شود.

وی با اشاره به پروژه‌های دولت در بخش کلان کشوری گفت: برنامه‌ ریزی دولت با وجود کم‌ کاری‌ها در گذشته و معطل شدن پروژه‌ها در تمام کشورها صورت می‌گیرد و در آذربایجان ‌شرقی نیز با توجه به عملکرد شرکت گاز ۲۰ درصد از میانگین کشوری نیز بالاتر هستیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: گازرسانی علاوه بر رفاه مردم موجب صرفه‌جویی در بخش انرژی نیز خواهد شد و سوخت‌های فسیلی کمتری تلف می‌شود.

جبارزاده همچنین گفت: گازرسانی به ۱۲۰ روستا علاوه بر بهره‌مندی این مناطق از نعمت گاز در زمینه اشتغال نیز موثر خواهد بود و زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری و از جمله گاز در هر نقطه از استان مهیاست و سرمایه‌گذاران می‌توانند از گاز در واحدهای صنعتی استفاده کنند.

انتهای پیام/